Nowe ubranko , ale jeszcze zgodnie z aur膮 ;)

Jeszcze mamy zim臋, przy najmniej w naszym umiarkowanym klimacie ;)
W艂a艣ciwie to jest jej 艣rodek a ju偶 mamy dosy膰!...

Niekt贸rych z nas ogarn臋艂o jakie艣 szczeg贸lne "zimowe" lenistwo.
Najch臋tniej ,jak te nied藕wiedzie zasn臋liby艣my w gawrze budz膮c si臋 na wiosn臋 ...

Czy to oznaka staro艣ci ?...

Bo jeszcze par臋 lat wstecz uwielbia艂am zim臋 ; sanki, narty ,艂y偶wy to by艂 m贸j 偶ywio艂, ba mo偶na by rzec "zew natury !" ...

Pami臋tam jak dzi艣, jak z kole偶ank膮 posz艂y艣my nad ma艂y staw bawi膰 si臋 - Uwaga !

- w lodo艂amaczy.Hihiihi ...

Do dzisiaj mam ten obraz przed oczami, jak kole偶anka Beata ,pracowicie obstuka艂a naoko艂o siebie kijem l贸d, a potem spokojnie bez pospiechu sama niczym "Titanic" zamierza艂a p贸j艣膰 na dno.

Ca艂e szcz臋艣cie ,偶e tam by艂o p艂ytko, niemniej po艣lizgn臋艂a si臋 , upad艂a i w艣lizn臋艂a si臋 do lodowatej wody z kt贸rej nijak nie mog艂a si臋 wydosta膰 z powodu zimna i 艣lisko艣ci.

Sytuacja by艂a wr臋cz dramatyczna, ale od czego ma si臋 kole偶anki ;D

genialna Jula - czyli ja, po艂o偶y艂am si臋 na brzegu i poda艂am jej swojego kija, kt贸rego z艂apa艂a zgrabia艂ymi z zimna palcami i podci膮gn臋艂a si臋 z moj膮 pomoc膮 na brzeg.

Potem ,o ile mnie pami臋膰 nie zawodzi, szybciutko pobieg艂y艣my do bloku, bo ten staw by艂 ozdob膮 pewnego osiedla w moim mie艣cie. :)

Na szcz臋艣cie w贸wczas nie zamykano klatek schodowych, ka偶dy mia艂 wolny wst臋p.

Posta艂y艣my tam przy kaloryferze , chyba z dwie godziny, a potem, poniewa偶 zacz臋艂a bardzo 艣mierdzie膰 od tej wody z tego bajorka-stawu, to zaprowadzi艂am j膮 do jej mieszkanka.

Zapuka艂am , wepchn臋艂am j膮 do 艣rodka i uciek艂am...

Zdaje si臋 ,偶e odchorowa艂a te przygod臋 , ale mi艂o艣膰 do przyg贸d w warunkach zimowych u niej nie zagas艂a...

Wyobra藕cie sobie ,tak jako艣 jej 偶ycie si臋 u艂o偶y艂o,偶e maj膮c do wyboru , sp臋dzenie kilku lat w Australii lub na Alasce ,ona wybra艂a Alask臋!!!..

Fakt ,tam jest pi臋knie , przys艂a艂a mi cudownej urody zdj臋cia :D

Tymczasem ja uwielbiam zim臋 , ale jak siedz臋 sobie w ciepe艂ku we w艂asnym domku.


Ps.1
Jak Wam si臋 podoba moja nowa szatka bloga?...
Dzi臋ki Fala i Dosia, bo 艣ci膮gn臋艂am od Was ;)

Ps.2
O matko! ... Przez przypadek wpad艂am na jakie艣 forum , gdzie ludzie sobie wspominali dawne dobre czasy, jednym s艂owem swoje szcz臋艣liwe dzieci艅stwo i wszystko z nim zwi膮zane, tak偶e cudowne dobranocki.
Ta zas艂ona na moim blogu zaraz skojarzy艂a mi si臋 z pewna bajeczk膮 . Tylko
"Otwieramy nasz teatrzyk
a gdy bajka w nim zamieszka
zaprosimy wszystkie dzieci
Ja - Kubu艣 i ja - Agnieszka"
Nast臋pnie by艂a pokazywana bajka, o ile pami臋膰 mnie nie myli za ka偶dym razem inna ...
Ps.3
Ja ju偶 taki lutowy, walentynkowy wystr贸j na blogu mam ;)

myspace layouts

Komentarze

  1. Grafciu chyba ju偶 opisywa艂a艣 ,albo t膮 ,albo podobn膮 histori臋...nie mniej szalony charakterek u Ciebie pozosta艂 i bardzo dobrze.

    nie znosz臋 zimy i bieli te偶!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsu艅
  2. M贸wisz ,偶e opisywa艂am, to czy偶by u mnie taaaaka starcza skleroza.Fakt ja ju偶 nie pami臋tam co tam na tym drugim blogu wypisywa艂am?...
    Matko jestem ju偶 jak babcia Betty, co to zawsze po raz 1000-czny opowiada na okr膮g艂o t臋 sama histori臋 , ale tak zima , to ona wszystkiemu jest winna :((( Buuuu...
    grafomanka ;)

    OdpowiedzUsu艅
  3. a kiedy....by膰 powinno..huraaaaaaaaaaaaaa pami臋tam to by艂y pacynki..Grafciu ja uwielbiam Twoje wszelakie bajania i pami臋tam prawie wszystko co Wstuka艂a艣 w blogowy sw贸j 艣wiat i nie bucz tylko wi臋cej Pisz

    OdpowiedzUsu艅
  4. Gryzmolinda ma pami臋膰 jak s艂onica. Sama mi si臋 chwali艂a! Ale nie wszyscy s膮 tacy "pami臋tliwi", wi臋c si臋 nie przejmuj.

    OdpowiedzUsu艅
  5. no .....Falo burzliwa i m臋tna Ty...ale ale

    burza-burzliwa
    m臋tna- ,,m臋tliwa" ?

    OdpowiedzUsu艅
  6. Ja tam nie pami臋tam... Nie ka偶dy ma pami臋c jak s艂onica.. no co...
    Juleczko, bajki niestety nie pami臋tam, ale za to pami臋tam doskonale otwarte klatki schodowe, w kt贸rych nie raz suszy艂am sztywny od lodu i sniegu paltocik. A potem daaalej jazda na ty艂kach z g贸rki!! ;)) A teraz na jab艂uszku musz臋, bo nie wypada...
    Pozdrawiam zimowo, co nie znaczy, 偶e ozi臋ble ;)) PAPA :))

    OdpowiedzUsu艅
  7. Juleczko, bajki nie pamietam, na alaske sie zamienie, opowiadanie i jusci 2 raz napisalas, bo jak widzisz moze ja i nie zagladam ale wszystko wiem ;) swietne jest wiec jak za rok napiszesz je jeszcze raz to sie nie pogniewam.
    u nas cudne lato, nie wiem jaki bedzie luty byc moze okrutny jak i co roku, ale poki co odpukac jest SUPER.
    SLE CALUSA

    OdpowiedzUsu艅
  8. a nowa szata bloga jest w deseczke. super!
    no fajny blogasek, zostawiam komcia ;)

    OdpowiedzUsu艅
  9. To tylko pr贸ba, jaki obrazek b臋dzie mnie identyfikowa艂?... ;)

    OK. :D

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz