Znowu nowy image , czyli nareszcie WIOSNA , przynajmniej na moim blogu ;D))))

cool myspace layoutsPragnę złożyć życzenia
zdrowych i pogodnych świąt Wielkanocnych,
obfitości na świątecznym stole,
smacznego jajka oraz wiosennego nastroju
w rodzinnym gronie
.




Tak już z utęsknieniem czekam na wiosnę, że aż postanowiłam tutaj na blogu dokonać zmiany.


Uwaga , uwaga !

Dzisiaj - Dzień Słońca
21 marca - Początek Wiosny
22 marca - Światowy Dzień Wody
1 kwietnia - Prima Aprilis

Dzisiaj tj.20 marca 2010r czyli w sobotę, jest bardzo wiosennie , nareszcie słoneczko przygrzewa i nie ma mrozu ;D

Tylko patrzeć jak zaczną powstawać pączki, kwiatki prymulki i wreszcie zacznie królować upragniona zieleń a nie jak dotychczas biel ;)

Po prostu wiosna. Wiosna panie sierżancie! . . . .

W końcu można śpiewać jak w tej piosence. Jak dobrze wstać skoro świt, jutrzenki blask duszkiem pić, a w górze tam skowronek zaczął trel , jak dobrze wstać, ach ! . . . .

Proszę uważać, bo w marcu jak w garncu a kwiecień wciąż przeplata trochę zimy , trochę lata! ;D)))))

Na drugim blogu jeszcze zima, po której powoli przyroda dochodzi do siebie i ustępuje miejsca wiośnie. Czyli czas na pogodowe przeplatanie!..
Pełne urozmaicenie.Pogoda do wyboru.

drugi blog ;) - Gdzie Ta Wiosna, no gdzie?...


Niedługo Prima Aprilis , to sobie pożartuje już na to konto , a co?

http://dl6.glitter-graphics.net/pub/266/266066px5gsy452n.gif

Nawiąże sobie do tego pytania retorycznego wyśpiewanego przez Danutę Rinn w 1974 r. ?...
Jak ktoś nie wie o co biega , to proszę zajrzeć na mój drugi blog.

Tak sobie myślę nawiązując i do Wielkanocy , w końcu to święto jest jak najbardziej związane z jajami.

Podobno mówią , że prawdziwy facet jest z jajami, no a ja znam samych z wydmuszkami :(

Zaraz podam kto według mnie ma jaja. Tylko proszę się nie obrażać , bo tak jakoś mi wyszło ,że ich już nie ma na tym świecie :(

A co ?.... - nie mogę sobie pomarzyć. ;)

Tylko faceci po śmierci mają zapewniony raj z młodymi dziewicami?.....

A im starszy i zwłaszcza na wiosnę, to marzy mu się mini na ładnej dzierlatce ;D

Oto moja lista wybranych!...

Dziewczyny - czujcie się jak w niebie ! ..... :D

1. If by Telly Savalas

If a picture paints a thousand words
Then why can't I paint you
The words will never show
The you I've come to know
And if a face could launch a thousand ships


If by Telly Savalas
Załadowane przez: nsavalas.

2.The Rifleman - w piosence My Rifle, My Pony and Me.
-Dean Martin, Ricky Nelson , John Wayne w Rio Bravo!RICKY:
No more cows (DEAN: No more cows) to be ropin' (DEAN: to be ropin')
No more strays (Dean: No more strays) will I see
DEAN:
'Round the bend (RICKY: 'Round the bend) she'll be waitin' (RICKY:
she'll be waitin')
BOTH:
For my rifle, pony and me
For my rifle, my pony and me




A teraz Was zaskoczę ;) Harrison Ford !....


4.Anthony Quinn jako Greek Zorba ;D))) Zorbas Dance !

A teraz najlepszy agent świata ;) Sean Connery - Ten facet jak wino, im starszy tym lepszy!

6.W deszczowy wiosenny poranek można , tak jak Robert Redford potańczyć ;)))

7. Poul Newman - mogłabym zaśpiewać forever and ever amen.

King of Cool - czyli Steve Mc Queen

Oczywiście tych aktorów jest multum ;), każdy z nas ma w pamięci różne filmy , różne sceny, bo te filmy to nasze życie i marzenia. ;D))))

Załadowane przez: laetitoumi.
Może i Wy tez macie swoich faworytów, są jakieś propozycje ?...
Jeżeli tak , to proszę bardzo - możemy te listę wydłużać w nieskończoność ;D)))))
Chick Miłego oglądania i słuchania życzę!... :D


Komentarze

  1. Dośka i Tyra23 marca 2010 08:45

    Julka ależ płodny wpis,koniec przez pomyłkę znalazłam.
    Wiosna u mnie na całego,zaraz trawę wysiewam.1 lV urodziny starszego syna i kapeczkę mi smutno,muzykę posłuchałam ,tak więc całość wpisu zdzierżyłam dzielnie i wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie dzięki za ten wysiłek. Bo ja wiem ,że Ty jesteś kobietą spełnioną, masz swojego Adonisa ;D i żadnych substytutów nie potrzebujesz ;) Hehehhe...
    Nie mniej przyznasz ,że Ci panowie są po prostu boscy i tak jak bogowie - nieosiągalni przez zwykłych śmiertelników . :D

    OdpowiedzUsuń
  3. hahaha Juleczko no faktycznie rację Masz co do Boskości owych i nie zaprzeczę ,wręcz przeciwnie.Tak jak faceci zachwycają się kobietami (obcymi do tego) tak i my kobiety wyłapujemy ,,ciacha" i w zachwyt wpadamy.Ponoć to oznaka zdrowia.Reasumując: wychodzi na to że jesteśmy Julka BARDZO zdrowe

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się bardzo,że przez to wiosenne kwiecie potrafisz się do mnie przebić , jako jedyna z pań! ;D

    O panach to nie wspomne, bo po co mieliby się stresować.Hihihiihi...

    Buziaczka Ci przesyłam! ;)
    Jula

    OdpowiedzUsuń
  5. wczoraj usłyszałam o parkingu dla pań i poczułam się jak małpa wypuszczona z klatki.Szkoda że przy wjeździe panowie bananów nie rozdają

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak , też o tym słyszałam ;)
    To tak , jakby faceci byli od urodzenia geniuszami?...
    A przecież tak nie jest. Też zanim się naucza dobrze prowadzić samochód to popełniają masę błędów. Ciekawa jestem czy to był pomysł?...
    Pa! ;D))))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz