Przerwa wakacyjna :)

Zagl膮dam na znajome blogi i co widz臋  - nic nie widz臋 , nie ma nowych notek , co prawda na szcz臋艣cie nie u Wszystkich ale ....rolleyes

Informuje , 偶e mama ju偶 w domu ca艂a i zdrowa , bo odtruta , no prawie, jeszcze leki i ma艣ci stosuje.

 Jednak koniec marze艅 o odnowieniu pod艂ogi , no przynajmniej w tym roku ..  Potem si臋 zobaczy ..

Witam wszystkich zagl膮daj膮cych i zapraszam na nowa notk臋 ale dopiero we wrze艣niu.lol
Ps. 1.  Hand fan   Ja na dzia艂ce u cioci, bo temperatura u nas w centralnej Polsce, tak do 30 st.C Backyard pool
Scuba DivingA poniewa偶 uwielbiam wod臋, wszystkie akweny du偶e i ma艂e, to p贸ki gor膮co jeszcze , p贸ty du偶a woda w tle.

Czyli g艂臋bia oceanu na moim blogu !...

Akwalunek wskazany! .. 

Ps.
Poziomica ;) , mam nadziej臋 ,偶e ten huragan  Irene w Nowym Jorku , nie narobi艂 Tobie szk贸d. Jednym s艂owem, mam nadziej,偶e prze偶y艂a艣 to starcie z przyrod膮 ?....


Komentarze

  1. Julio!
    Przerwa wakacyjna to rzecz potrzebna i naturalna. Tak jak dzieci maja wakacje a my urlopy.
    U nas te偶 upa艂y. W wielkim mie艣cie to ja ich nie lubi臋.
    Ale trzeba z tym 偶y膰:)
    Zycze Ci odpoczynku od codzienno艣ci.
    czyli tez od blog贸w:)
    Vojtek

    OdpowiedzUsu艅
  2. Dzi臋ki Wojtek. Pogoda pi臋kna , mimo 偶e m臋cz膮ca i na d艂u偶sz膮 met臋 nie do strawienia przez nas , dzieci p贸艂nocy ;)...
    No ale nied艂ugo pi臋kny wrzesie艅, czyli jesie艅 , zima i etc.... :D)))

    OdpowiedzUsu艅
  3. i dobrze 偶e Mama do zdrowia wraca,nawet bardzo dobrze.A upa艂y znosz臋 godnie i z rado艣ci膮.Tak d艂ugo czeka艂am na s艂o艅ce , ze szkoda mi ka偶dej chwili bez niego.Macham s艂onecznie - Doska

    OdpowiedzUsu艅
  4. Mi艂o mi Do艣ka ,偶e zajrza艂a艣 do mnie. ;)
    No tak jak ciep艂o to 藕le , jak zimno tez 藕le.
    Jednak niech to ciep艂o b臋dzie jak najd艂u偶ej...
    :D))) ....

    OdpowiedzUsu艅
  5. Kochana Julko! Melduj臋 zatem 偶e my ju偶 wr贸cili艣my. B臋dziemy pisa膰. Tak sobie obiecujemy. Pierwszy krok postawiony wi臋c mo偶e uda si臋 dotrzyma膰 postanowienia. Wypoczywaj na wakacjach. My nasze b臋dziemy dopiero po 艣lubowaniu prze偶ywa膰 :)

    OdpowiedzUsu艅
  6. Jestem, jestem. Irenka nie taka straszna jak ja malowali, przynajmniej nie w mojej okolicy. Ot popadalo, podtopilo Ruinke, powialo tak ze czlowiek zygzakiem po chodniku chodzil i tyle.
    Chmielewska swego czasu pisala o cyklinowaniu podlogi zyletka wlasnymi recami. Nie zebym polecala, ale sposob zapewne tani ;)))))))

    OdpowiedzUsu艅
  7. 呕yletk膮, jak znam 偶ycie to ja b臋d臋 poprawia艂a po fachowcu ;D

    Pa!

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz