呕ycie :D)))

:lol:
Na drugim blogu taki horoskop internetowy przeczyta艂am , 
Marzysz o realizacji swoich pasji, ale wci膮偶 co艣 stoi Ci na przeszkodzie, a to brak ch臋ci, a to brak funduszy lub poparcia ze strony otoczenia. Ci膮g艂ym narzekaniem zniech臋casz do siebie ludzi i w zasadzie blokujesz swoj膮 przysz艂o艣膰.
No c贸偶 , zawsze co艣 mo偶emy dopasowa膰 do siebie i stwierdzam z ca艂a stanowczo艣ci膮  , ja faktycznie blokuje swoj膮 przysz艂o艣膰  . 
I  ujm臋 to tak...  To  dlatego, 偶e ci膮gle ta moja przesz艂o艣膰 mi  zawadza niestety .    ;) .. 
Nie b臋d臋 si臋 bardziej rozpisywa艂a, bo i po co?...
Ka偶dy ma swoja przesz艂o艣膰 o kt贸rej raczej niech臋tnie m贸wi z takich , czy innych powod贸w ale tam w 艣rodku , czy z ty艂u g艂owy od czasu do czasu analizuje osobisty komputer, t臋 za przesz艂o艣膰. !...
Podsumuje to jednym zdaniem , kt贸re gdzie艣 u kogo艣 albo us艂ysza艂am, albo przeczyta艂am?... 
" 呕ycie jest to, co ci si臋 przytrafia, kiedy w艂a艣nie masz inne plany."  
Z ko艅cem tego miesi膮ca pa藕dziernika 2011 r wybieram si臋 na liczne ju偶 tak rodzinne jak i znajomych groby. I potwierdzam to co  艣w.p. Jerzy Waldorff (krytyk muzyczny, pisarz, dzia艂acz spo艂eczny - or臋downik walki o cenne zabytki na Pow膮zkach warszawskich) powiedzia艂, 偶e te torby z lampkami s膮 coraz ci臋偶sze. !...    I tych tam coraz wi臋cej ni偶 tutaj. :( 
Jednym s艂owem , m贸j spacer po radomskiej nekropolii - Firleju. Jednocze艣nie miejscu ka藕ni z czas贸w II wojny 艣wiatowej . 
Ps.1.
Te za艂膮czone 艣liczne jesienne obrazki s膮 po to, 偶eby nie wpa艣膰 w chandr臋 jesienn膮, bo mo偶e te偶 by膰 i pi臋knie jesiennie  ?!...
CDN. . .

Komentarze

  1. Julo!
    Jestem zawalony prac膮! Notk臋 o Forum dam w weekend. Na razie po prawej stronie na g贸rze u mnie mo偶na obejrze膰 fotki z Forum. I to nie wszystkie.
    Zapraszam!
    Masz pi臋kn膮 jesienn膮 grafik臋 tego bloga.
    Gratuluj臋.
    Vojtek przywalony g艂azem pracy

    OdpowiedzUsu艅
  2. Dzi臋ki ,mi艂o mi, 偶e ci si臋 podoba. :)
    Stara艂am si臋 wypatrzy膰 w JESIENI to,co najpi臋kniejsze !... ;D

    OdpowiedzUsu艅
  3. Ju偶 jest notka z Blog Forum 2011. Zapraszam.
    Pi臋kne masz t艂o. To ju偶 pisa艂em. Ale powt贸rz臋........
    Pozdrawiam z jesiennego Mazowsza.
    Vojtek

    OdpowiedzUsu艅
  4. Mi艂o mi.Jutro zajrz臋 ;)
    Na drugim moim blogu te偶 艂adne jest. :D))

    OdpowiedzUsu艅
  5. Julio!
    Ja ju偶 da艂em nowy wpis. Tutaj mnie urzeka t艂o. Jesie艅 jest pi臋kniejsza i cieplejsza ni偶 w rzeczywisto艣ci:)
    Pozdrawiam serdecznie Vojtek

    OdpowiedzUsu艅
  6. No rzeczywi艣cie t艂o jest "wypasione" :D
    Co艣 si臋 ko艅czy, co艣 zaczyna a na cmentarzu trwa i zarasta, z czasem popada w zapomnienie i znika bez 艣ladu. Taka kolej rzeczy. Zreszt膮, czyja wiem? Nie wiem.
    :)

    OdpowiedzUsu艅
  7. No tak, dlatego ja sama si臋 zastanawiam, czy nie lepiej jak w tych krajach zachodnich. Tam ju偶 wszed艂 na sta艂e laicki , b. wygodny dla potomnych zwyczaj spopielania zw艂ok i rozrzucania popio艂贸w zgodnie z wol膮 umar艂ego. Przecie偶 te groby s膮 dop贸ty , dop贸ki rodzina dba i p艂aci za miejsce cmentarne a potem ju偶 tylko profanacja :( ...
    Na tych ko艣ciach zebranych koparka jest dl kopany dla innych .Smutne , bo to dopiero ta "naga prawda" o naszej pami臋ci i szacunku dla przodk贸w wychodzi :(
    Ps.
    Postaram si臋 nied艂ugo o zdj臋cia z mojego spaceru po tej nekropolii :D

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz