Zobacz no , zobacz no ;D



 - Czyje , czyje imieniny dzisiaj s膮? . ...
-   MOJE  !  

Ja w艂a艣ciwie 艣wi臋tuje ju偶 od wczoraj.
- Bo to wczoraj mia艂am g艂贸wna uroczysto艣膰 a dzisiaj tylko poprawki.
 - Cho膰 to dzisiaj  Imieniny 30 lipca ! ..

Czyli, jak w poprzedniej notce wspomnia艂am , ja to dziewczyna LIPCOWA , gor膮ca jak ten najgor臋tszy  miesi膮c w naszym klimacie .

 I a偶 czuje ,偶e zion臋 ogniem niczym smok  wawelski !


  Zw艂aszcza dzisiaj  - 呕ar na dworze i 偶ar we mnie , czuje si臋 jak ta lokomotywa z wiersza Tuwima ,  . .. .  " uff , jak gor膮co, puff, jak gor膮co , 偶ar z rozgrzanego jej brzucha bucha ... 


   Zdr贸wka 偶ycz臋 i Wam . Pa! ..  




Ps.

Doprawdy , czuje si臋 , jak kr贸lowa 偶ycia . 

cdn. ...

Komentarze

  1. Imieninowe serdeczno艣ci przyjmij od Knezia i Starszej. Samych mi艂ych i radosnych chwil, szcz臋艣cia i zdrowia z okazji imienin Lulia i ja :)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Kniezie ,
    dobrze ,偶e cho膰 Wy tu zagl膮dacie ! :D ;) )))
    Bardzo dzi臋kuje . :)

    OdpowiedzUsu艅
  3. Pewnie 偶e zagl膮damy. Oba :)

    OdpowiedzUsu艅
  4. Julo. mozesz zrobi膰 cos z tymi 偶贸艂tymi literkami 偶eby nie by艂y 偶贸艂te?

    OdpowiedzUsu艅
  5. Bez nazwisk julo, bez nazwisk prosz臋 :D

    OdpowiedzUsu艅
  6. Oj ale sp贸藕ni艂am si臋 ..To nic STO LAT!!! Szcz臋艣cia 偶ycz臋 i zapraszam do mnie Jula jutro 5wrze艣nia po obiadku mam dla Ciebie niespodziank臋 zapraszam

    OdpowiedzUsu艅
  7. Te偶 si臋 sp贸藕ni艂em. Sto lat w zdrowiu!!!!!!!!!
    Z reszt膮 musisz poradzi膰 sobie sama!
    I poradzisz.
    Zapraszam na moje, nasze AMSTERDAMSKIE WAKACJE 2
    By艂o, min臋艂o..........
    Vojtek

    OdpowiedzUsu艅
  8. Julo kochana co si臋 u Ciebie dzieje, bo ju偶 dawno nie pisa艂a艣. Skrobnij co艣 troszk臋...

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Jestem i 偶yje. Moj膮 nieobecno艣膰 usprawiedliwie w kolejnej notce.Dzi臋ki za zainteresowanie. Jula

      Usu艅

Prze艣lij komentarz