Po prostu jesień.

Ostatnio jesie┼ä zaczyna by─ç moj─ů ulubiona por─ů roku.Jestem leniwa i najbardziej lubi─Ö , jak mam czas , odpoczywa─ç na fotelu pod kocykiem czytaj─ůc jak─ů┼Ť fascynuj─ůc─ů mnie lektur─Ö.
 To jest to .:D

Mo┼╝e sama ju┼╝ wkraczam w ten jesienny wiek, cho─ç ja tak mam od zawsze. ;)
Nawet latem, lubi┼éam ten ciep┼éy deszczyk, bo wtedy , skok pod ko┼éderk─Ö i za pomoc─ů ksi─ů┼╝ek , moich ulubionych , wkracza┼éam w inne wyimaginowane ┼╝ycie.  ;)


Z mam─ů ju┼╝ dobrze. Widzi , co jest najwa┼╝niejsze.
W po┼éowie listopada, mamy pojecha─ç do lekarza na kontrol─Ö  i jak b─Ödzie dobrze, to ju┼╝ dobierze okulary.
Czyli wtedy b─Ödzie ju┼╝ na 100% dobrze! . . .  :D


Tradycyjnie w naszej kulturze, kolejne ju┼╝,  w wielkiej powadze obchodzone ┼Ťwi─Öto zmar┼éych.
 I niestety, to ju┼╝ nie tylko nieznani dalecy , dawni krewni .
 Coraz wi─Öcej bliskich  tam , po drugiej stronie t─Öczy ...   :(

Czy┼╝by m├│j ┼Ťwiat powoli odchodzi┼é ?....  


Pa!


Ps.
W tle , gdzie┼Ť  fruwa sobie , moje alter-ego. 
Dobra czarownica.  :D

Komentarze

  1. Lubi─Ö jesie┼ä, ale nie wtedy kiedy jest taka ciapa, tylko tak─ů nieco cieplejsz─ů, bli┼╝ej pa┼║dziernika ni┼╝ grudnia. No niestety, na razie z ksi─ů┼╝eczk─ů pod kocykiem to si─Ö nie da, a potem, to nie wiadomo jak b─Ödzie z czytaniem, czy oczy nie si─ůd─ů... Zostanie wyobra┼║nia :)) I mo┼╝e by─ç wtedy jesieni─ů, pod kocykiem, z ciep┼é─ů herbatk─ů - a za oknem wszystko jedno ;-) Mo┼╝e by─ç wtedy ciapa gigant :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak, byle w ciepłym domku mozna było siedzieć sobie , ot tak !
    Jakie te nasze marzenia skromne. ;) :D)))

    ps.
    Choć u mnie , możę bedę mogla je zrealizować , tak na pół gwizdka za niedługo. Moż esię uda i wyprzedzę ustawę ?.. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nasza jesień życia może być tak samo piękna, jak ta słoneczna i kolorowa w złotych odcieniach.

    Pozdrawiam

    Ahoj!

    OdpowiedzUsuń
  4. No i tak mo┼╝e te┼╝ by─ç. :D
    Byleby jakie┼Ť chor├│bstwo paskudne si─Ö nie doczepi┼éo.
    Kiedy┼Ť rozmawia┼éam , b─Ö─ůc nastolak─ů ze starsz─ů w├│wczas pania wiek ok.70 ! :D
    Powiedzia┼éa ,┼╝e najwa┼╝niejsze nie pzrywi─ůzywa─ç si─Ö zbytnio do d├│br materialnych cieszy─ç sie przyrod─ů i w miar─Ö mo┼╝liwo┼Ťci korzysta─ç z jej us┼éug ile si─Ö da !
    Ot prosty przepis na zdrowe i radosne zycie. ;)
    Pa! :D))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale przyjemnie u Ciebie..Doznałam spokoju...Chyba się przeniosę na ten blog..Dzięki za rady ..Co to było za zdziwienie u blondyny kiedy klikła na ctrl+ lub -...Ooooooooooo i dostała to co chciała mniej i więcej hihihihih Nie wiedziałam o tym ...ech edukacji brak blondynie ...Buziaczki..
    Dzi─Ökuj─Ö za ocen─Ö mojej pracy ::))Wiem ┼╝e Dosia to Artystka z wyobra┼║ni─ů i naprawd─Ö potrafi cuda robi─ç::))Ma si─Ö ten talent nie???

    OdpowiedzUsuń
  6. No ... ,ja tego dowiedziałam się od innego blogera.;)
    Chyba trochę zmienię tło jednak i na moim drugim blogu, bo może faktycznie bije w oczy ?!.. :D)))
    Fajnie ,że wpadłas tu do mnie.
    Tak z tego portalu jestem zadowolona.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. A mo┼╝e w┼éa┼Ťnie po to jesie┼ä jest taka kapry┼Ťna, by┼Ťmy i my jako ludzie mogli sobie odpocz─ů─ç po ko┼éderk─ů lub kocykiem, tak jak ziemia odpoczywa wydawszy plon pod ┼Ťnie┼╝nym puchem.

    No c├│┼╝...byle do wiosny.

    Pozdrawiam.

    Ahoj!

    OdpowiedzUsuń
  8. No c├│z, Wieniu akurat u nas w klimacie umiarkowanym , tak jest. ;)
    Niestety gdzie indziej w innym klimacie , na innej szroko┼Ťci i d┼éugo┼Ťci geograficznej jest inaczej.
    Cho─ç z pewno┼Ťci─ů na stare lata kazdy z przyjemno┼Ťci─ů lub z innych przyczyn ;
    brak siły , pzrmęczenie itd...
    Czyz mam nadal wymieniac symptomy STARO┼ÜCI ;) by tylko odpoczywa┼é, oby tylko nie bola┼éo to pzrezyte zycie , dos┼éownie w ko┼Ťciach. :D )))
    Pa! ;)

    OdpowiedzUsuń

Prze┼Ťlij komentarz