Jeszcze jest zima !..


Ja tylko przypominam, bo co niekt贸rym marzy si臋 ju偶 wiosna. Spokojnie ta astronomiczna to dopiero w marcu i to raczej w 2 po艂owie.
Tymczasem , skoro mo偶emy to cieszmy si臋 jeszcze zim膮. Mia艂am wybra膰 si臋 na 艂y偶wy tyle ,偶e choroba mi to uniemo偶liwi艂a. Mia艂am , karnawa艂owe spotkanie z kole偶ankami a pogoda wtedy by艂a ( 30 stycznia ) , jak w listopadzie , paskudna szara s艂ota ,  i gdzie艣 mnie zainfekowa艂o.
Chyba z 10 dni si臋 mordowa艂am, niby bez gor膮czki ale by艂am bardzo os艂abiona, katar i b贸l gard艂a.
Nareszcie przesz艂o ale jeszcze chucham na gor膮ce, i odwlekam sw贸j wyjazd do Krakowa .Wol臋 mie膰 pewno艣膰, 偶e nie b臋dzie nawrotu.
Tymczasem ,pa!..

Jeszcze wrzuc臋 dwa zdj臋cia dla dokumentacji  z pobytu kole偶anki w Zakopanem, podczas z艂otego skoku Kamila Stocha, zw艂aszcza , 偶e ma jeszcze jedno z nim jak 艣wi臋towa艂 z艂oty skok  w jakie艣 knajpce , oczywi艣cie w Zakopanem.

Chcesz to masz. ;D   

Trzeba przyzna膰 ,偶e kole偶anka jest zagorza艂膮  "kibick膮" , to i idol  sportowy ch臋tny do wsp贸lnego zdj臋cia. ;)

Ps.Na mistrzostwach 艣wiata 2015 r.  w szwedzkim Falum   - nasi skoczkowie na du偶ej skoczni zdobyli br膮z !  :D

Komentarze

  1. Oo co ja widz臋 fajne zmiany na blogu..Porz膮dek wiosenny chyba co?? Jula zobacz u mnie co zje艣膰 to od razu postawi ciebie na nogi::))Pozdrawiam i trzymaj si臋

    OdpowiedzUsu艅
  2. Ha, zajrza艂am do Ciebie i widzia艂am. Wpisu dokonam potem .
    Jutro komentarz dam u Ciebie a u siebie wepn臋 te kolejne zdj臋cia.;D))))

    jula-grafomanka

    OdpowiedzUsu艅
  3. a u mnie nie ma sniegu ...wiosny zreszta tez mimo to pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Witaj Bonita,
      u mnie te偶 ju偶 brak 艣niegu i wiosny te偶 brak.Ma艂o zimy by艂o w tym roku i by膰 mo偶e dlatego grypa panuje. Ledwie z jednej wysz艂am grypy to zachorowa艂am na inna. :D
      Jak si臋 wykaraskam do zajrz臋 do ciebie , bo na zak艂adce widz臋 ,偶e co艣 skrobn臋艂a艣.
      Pa! Byle do wiosny! ;)))
      jula

      Usu艅

Prze艣lij komentarz