R贸wnonoc, czyli wiosna ! 馃尀

Dzisiaj , tj. 20.03.2017 mamy 1 dzie艅 wiosny.

Mamy r贸wnonoc , czyli d艂ugo艣膰 dnia jest r贸wna d艂ugo艣ci nocy.

Od jutra ka偶dy kolejny dzie艅 b臋dzie coraz d艂u偶szy od nocy i tak a偶 do Nocy Swietojanskiej ,  czyli do najkr贸tszej nocy w Roku.


W naszym umiarkowanym klimacie mamy kolejn膮 por臋 roku czyli Wiosn臋 i mo偶emy tylko w zdziwieniu 艣piewa膰 "grechutki"

 - Wiosna, wiosna ach to Ty?...

Poznamy J膮 po zapachu , smaku i cieple.


Ps.
 U mnie b臋dzie si臋 du偶o dzia艂o ale to potem...
      ↙

馃尡馃尫⛅

Komentarze

  1. Jula u nas ju偶 w maju dzie艅 prawie eis nie b臋dzie ko艅czy艂. Ciemno艣ci nastaj膮 o 1 w nocy a o 3 ju偶 艣wita膰 zaczyna::)Ciekawa jestem co tak u Ciebie si臋 zadzieje ☺☺

    OdpowiedzUsu艅
  2. Hmm, opisz臋 dopiero po, nie chc臋 wyprzedza膰 fakt贸w, bo to zbyt wa偶ne dla mnie i mojej rodziny.
    Oby tylko zdrowie dopisa艂o .
    W kolejnym kwietniowy wpisie dam notk臋 i okrasze zdj臋ciami. Mam nadziej臋 偶e wszystko b臋dzie zgodnie planem. Dzi臋ki ,偶e jeste艣 , uwielbiam Ci臋 odwiedza膰 na Twoim blogu, to prawie jak odwiedziny sympatycznej , mi艂ej s膮siadki. Hihihi... Buziaki.. ��

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Jula mnie tez mi艂o kiedy do mnie wpadasz::))Lubie u Ciebie bywa膰 ,bo tak normalnie jest::)))buziolki moja Ty s膮siadeczko ☺☺

      Usu艅
  3. Jula Radosnych 艢wi膮t Wielkanocnych, Tobie i twoim bliskim 偶ycz臋 serdeczno艣ci.♥

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. 艢licznie dzi臋kuj臋 i wzajemnie. Ja swoje 偶yczenia 艣wi膮teczne zaraz napisz臋 w kolejnej notce i co艣 przy tym innego z szaro艣ci 偶ywota mojego dnia codziennego.☺

      Usu艅
  4. Spokojnych, zdrowych 艣wi膮t Wielkiej Nocy od nas wszystkich

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dzi臋kuj臋 i dla Was te偶 smacznego jajeczka , 艣mingusa dyngusa i zdrowia.
      馃悾

      Usu艅

Prze艣lij komentarz