Babie lato 2018 🍄🌰🍎

W tym roku było piękne lato , a słynne polskie " babie lato " aż do dzisiaj. Był piękny cieplutki wrzesień  i cudowny październik.

Dopiero teraz jakby się ochlodzilo, ale nadal piękna pogoda.
Dni ciepłe , noce trochę już chłodniejsze.

Wykorzystaliśmy maksymalnie pogodę z mamą na spacery w  ładnym , niedużym parku koło nas.

Wciąż jeszcze subtelne słońce - jak ładnie to ujął R.Grzela na swoim blogu  i piękna jesienna kolorystyka , jak pokazała na swoim blogu Dosia.

Liści coraz mniej na drzewach , ale nadal atrakcyjne w swojej kolorystyce.

Jeszcze kwitną piekne jesienne róże .Wszystko barwne w tonacji jesiennej .

W parku są tak rośliny posadzone, że te drzewa i kwiaty są piękne o każdej porze roku. Łagodnie przechodzą z jednej pory roku do następnej.

 Ciągle coś kwitnie i rośnie aż w zimie nastąpi czas odpoczynku i wegetacji do odrodzenia na wiosnę.😉

Taka kolej przemijania i odradzania co roku, w naszym klimacie, gdzie występują wyraźne 4 pory roku. .

Piękne babie lato w parku zatrzymane na zdjęciach poniżej i my dwie gdzieś tam spacerujace i rozmyslajace o przemijaniu. ☺

Jesień 2018r
My na czarno, myśli czarne a życie o dziwo trwa nadal , tylko wspomnienia ciagle te same na jawie i we śnie . ☺

Komentarze

  1. Piękna Twoja jesień Jula.Od dawna nie przeżywam przemijania w przyrodzie ,zawsze można coś dla siebie wyszukać ,by cieszyć się z tego.Ja zawsze mówię - każda pora roku jest fajna.U nas mieszkańcy uwielbiają chodzić na długie marsze..90-cio letnie osoby chodzą po 5 km z kijami codziennie ,czy deszcz czy zawieja..Podziwiam ich ,bo ja niestety tylko kiedy pogoda☺ Dzieci z katarem czy kaszlem latają po deszczu ,śniegu i nikt tu sie nie przejmuje że jest z infekcją.Ja nadal nie mogę z tym sie zgodzić ,bo w Polsce inaczej dbamy o zdrowie dzieci.Dobrze ,że wychodzicie sobie obie na spacer.Tyle piękna serwuje jesień, trochę słońca jest potrzebne,chociaż niedawno było lato.Człowiek potrzebuje go zawsze.Cieszcie się sobą i smuteczki pomalutku zamykać .Serdeczności dla Was Jula ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak twej piosence , " nic mi więcej mnie potrzeba , trochę slonca , trochę ciepla"..
      No i piękne drzewa, trawę , kwiaty i już cudnie jest i chcę się żyć. ☺

      Usuń
  2. dzisiaj u mnie typowo jesiennie i dobrze że do Ciebie weszłam , bo i ciepła troszkę ukradłam . Julka przyjdzie czas na piękne kolory i w ubraniu i w myślach ....macham jesiennie - Dośka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doska,
      Do samego końca staraliśmy się wykorzystać pogodę i być na powietrzu. Ten mały park blisko nas jest idealny na takie krótkie spacery. Jest tam też kącik dla dzieci.
      Idealny dla małych i dużych . 😉

      Usuń
  3. Witaj Julo.
    Lubie jesień i jej kolory. Ale najlepiej lubię tą w Bieszczadach.
    Pozdrawiam.
    Michał
    PS. Wiele zamków i pałaców przetrwało. Wiele popada w ruinę. Na Dolnym Sląsku było ich około tysiąca, a teraz....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak ale w ramach prywatyzacji , Ci dawni właściciele nie próbują odzyskać.
      Czy raczej z tytułu przegranej wojny nie mogą.
      No tak ,czasy inne , wsZystko ulega zmianie .Dzięki ,że zajrzałem.

      Usuń
    2. Dzięki ,że zajrzales! .. 😉

      Usuń
  4. Jula. Po prostu działam na FB. Żyję, choc miałem niebezpieczne zawirowania zdrowotne. Od czasu do czasu to wpadnę z postem. Ten blog to dla mnie tez KOPALNIA FOTEK :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    lato było piękne to fakt. Już prawie zimę mamy. Ale ja już czekam na wiosnę! :) Zima bywa piekna. Najbardziej w górach. Ale dla mnie jej urok zniknął wraz z dzieciństwem. Pozdrowienia grudniowe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak właśnie czułam, że się tam wyniosles . Tam jest po,prostu bardziej na bieżąco, czyli tak bardziej w Twoim stylu informowania na bieżąco z wydarzeń tu i teraz. 😉
    Blogi pozwoli zanikają. Zostało tylko paru starych zapaleńców. Ludzi przyjaciół , którzy są w jakieś grupce i swoimi przemyśleniami się dzielą. ☺

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz