Idzie Luty , załóż ciepłe buty ⛄❄

Czy to nie w lutym dawno, dawno temu , bo w latach 70- tych  ubieglego wieku ,  była " Zima stulecia "  na terenie Polski  ?...⛄
Tak , ja te czasy pamiętam doskonale , bo było wolne , znaczy chyba przez tydzień nie chodziliśmy do szkoły . Były wydłużone ferie. Dla dzieciaków raj, dla rodziców niekoniecznie.
W tym roku A.D. 2020 luty jakby zaznaczył się malutkim przymrozkiem. Jest ładnie , słonecznie a temperatura tak ok. -1, -5 St. C. ❄
Nawet kałuże zamarznięte , bo do tej pory przecież przy plusowej temperaturze ciągle padało. Taka ciagnaca się w nieskończoność pozna Jesień była.  ☔
To tyle o pogodzie.
Żeby sobie poprawić samopoczucie wybrałam się na pokazy świetlne do Wilanowa . Naogladalam się tych cudów na Youtube i chciałam sprawdzić na własne oczy. 
Warto tam być, dokładnie tak jest , jak na tych filmikach.
 Mapping wyświetlany na fasadzie pałacu w " 3d "  i ogrody  królewskie przepięknie oświetlone , równie bajeczne , jak te wiosną czy latem.
Choć roślinki tym razem,  to zaroweczki kolorowe, których światło tanczylo do muzyki dawnej i współczesnej.
Jednym słowem - Cuda. Tak dla oczu , jak i uszow.  😉😂👍💋🌹👋
No taka to po prostu ...
End.. 😂👍💋⛄❄👏

Komentarze

  1. Witaj Julo.
    Piękne są te efekty świetlne. I choć bez śnieżnej szaty robią wrażenie.
    Luty podkuj buty, to już historyczne porzekadło.
    Wypada sobie westchnąć, że kiedyś to były zimy...
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, czyżby na przestrzeni tylko jednego życia ludzkiego tak klimat uległ zmianie ?... Tak zawojowalismy tym Światem ?.. To znaczy planeta będzie , tylko czy my nadal. 😞 Z tej perspektywy lat , brak zimy mi nie przeszkadza. Wspomnienia mam fajne i nuenarzekam. Mniejsze koszty. 😉😂

      Usuń
  2. Masz rację Michale: Idzie Luty podkuj buty, to stare porzekadło.
    Przy dzisiejszej zimie się nie sprawdza. Julo, te efekty świetlne są przepiękne.
    Pozdrawiam:)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak już na Youtube gdzieś tam je zauważyłam , zachwyciła się i pojechałam żeby zobaczyć na własne oczy. Ogrody królewskie wokół pałacu robią wrażenie. Sam mapping wyświetlany na fasadzie też cudny.,
      Ta gra świateł i muzyki naprawdę cudna. Szkoda , że filmików nie umiem wstawiać do bloga, bo bardziej by pokazały , jak tam jest. Cieszę się , że i tę zdjęcia jakoś tam to pokazały.
      Zajrzałam do Ciebie i będę , bo bardzo ciekawy blog prowadzisz, dużo ciekawych rzeczy można u Ciebie zobaczyć a przede wszystkim dowiedzieć się. 😁😘

      Usuń
  3. Nigdy nie widziałam takich cudownych efektów ..Piekne!!Pozdrawiam Jula.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też do tej pory tego nie widziałam dlatego pojechałam , by przekonać się na własne oczy. Tę zdjęcia nie oddają wszystkiego. Jest naprawdę bajecznie. Brakuje muzyki , która tam jest podkładem do tego tańca barwnych obrazów. 😊

      Usuń
  4. "Ogrody królewskie" w Wilanowie to naprawdę najpiękniejsza Bajka...
    Co pewien czas jadę tam i przypominam sobie tę bajkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że ja też będę. Jest tyle miejsc , których nie zobaczę i tyle , które uda mi się zobaczyć. I to nie piszę , że gdzieś daleko w Świecie,bo czasami są bliziutko w zasięgu ręki, tyle , że nie ma czasu , chęci itd... A szkoda. 😉😆💋👋👍⛄❄🌹

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz