Zmiany. 馃槈

Wiadomo, pandemia szystkim pokrzyzowala plany 偶yciowe.  U niektorych to istne rewolucje. Tragedie tez . Ja tylko o moich drobnych niewygodach.
Poniewa偶 jestem na emeryturze , to realizuje w ko艅cu te moje drobne marzenia.  W pierwszej kolejno艣ci mia艂y by膰 wycieczki , nie jakie艣 tam szalone na koniec 艣wiata,  ot pojechanie do jakiego艣 miasta , jaki艣 park - pomnik przyrody , jaki艣 wyst臋p, koncert , film na kt贸ry kiedy艣 nie mia艂am czasu. ..
Par臋 punkt贸w z tej mojej listy marze艅 zrealizowalam.
Mo偶e nawet si臋 ju偶 tu pochwalilam a jak nie , to wszystko przede mn膮.  馃榿
Teraz realizuje si臋 , a mo偶e spe艂niam w drobnych remontach w moim mieszkanku . Naprawd臋 drobne a jak ciesz膮.
Przyklady:
Mam skrzynie kt贸ra , kiedy艣 dawno, dawno temu by艂a w pokoju, potem wywedrowala na balkon a potem na klatk臋 schodow膮.  Nie wyrzucalam , bo czu艂am , 偶e mi si臋 jeszcze przyda i prosz臋,  faktycznie przyda艂a si臋 .

1. W臋dr贸wka skrzyni.  ☺

Na balkonie.



Na wsp贸lnym korytarzyku. Obok mojej skrzyni w g艂臋bokim cieniu , m贸j rower i biurko s膮siadki.
Jak u " Kiepskich ". ..馃槀


Ponownie w mieszkanku.



Po bardzo szybkim odnowieniu , stoi i jest bardzo potrzebna. 馃槈



Cdn...

 Tym razem historia okapu i lampy na korytarzyku.


A偶 mi si臋 chc臋 zacytowac Gajosa  z " kleru " , gdzie gra艂 Biskupa. " zlote a  skromne". .  W moim przypadku inny kontekst  馃槈 .

 Takie nic ,  a tak cieszy. 馃槀



Komentarze

  1. Takie niby nic zazwyczaj bardzo cieszy. Pi臋knie odnowi艂a艣 skrzyni臋! Ja si臋 zbieram mentalnie do odnowienia kuchni tylko czasu mi troch臋 brak - za du偶o na razie do zrobienia w ogr贸dku.
    Pozdrawiam majowo!

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. W kuchni ja te偶 drobne zmiany zrobi艂am i dlatego , 偶eby zrobi膰 kropk臋 nad i . Musia艂am zainstalowa膰 ten okap. A trafi艂 mi si臋 idealnie. 馃槉

      Usu艅
  2. Fajna ta skrzynia. Mam do nich sentyment, bo babcia mia艂a podobn膮. No i w naszych ma艂ych muzeach, czy izbach pamieci widywa艂em podobne skrzynie. Najcz臋艣ciej by艂y to skrzynie posa偶ne.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Micha艂

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. No tak, ja w艂a艣nie na takich skrzynkach robi膮c t臋 swoj膮 si臋 wzorowalam. Spe艂nia zadanie idealnie. Mn贸stwo rzeczy si臋 tam mie艣ci i r贸wnocze艣nie s艂u偶y jako p贸艂ka i jako stolik. 馃槈馃槀 Jest bardzo praktyczna. .. 馃憤馃尀

      Usu艅
  3. Ja te偶 ostatnio odrestaurowa艂am dwa stare krzes艂a i bardzo mi si臋 podoba efekt, jaki uzyska艂am. Fajnie jest przywr贸ci膰 starym gratom nowe 偶ycie.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. W tej chwili jestem zaj臋ta , ale faktycznie jak si臋 co艣 naprawi , poprawi samemu , to cieszy bardziej. 馃榿馃槈
      Zaj臋ta jestem ma艂ym remontem mieszkanka . Efekty poka偶e nied艂ugo.
      Ma艂e a tak cieszy. 馃憤馃槏

      Usu艅
  4. Ja te Kaczki z polityki bardzo szanuj臋. Chodzi艂em z Nimi do podstaw贸wki na 呕oliborzu. Szukaj膮 na nich hak贸w i znale藕膰 nie mog膮. Jeden rzeczywisty znajomy tak o Nich powiedzia艂: " Ta takie Inteligenciki co ukra艣膰 nic nie potrafi膮" I przesta艂 by膰 oczywi艣cie moim znajomym. Popiera parti臋 znan膮 ze z艂odziei. Pozdrowienia 偶oliborskie

    Ja specjalnie na pandemii na razie nie ucierpia艂em. Pracuj臋 w Instytucie bez przerwy. Natomiast wycieczka w kraje alpejskiezosta艂 przesuni臋ta na 10 wrze艣nia. Ciekawe czy to b臋dzie aktualne. Wycieczka ma si臋 zako艅czy膰 w Mediolanie. A mamy by膰 w Szwajcarii, Francji, W艂oszech, Lichtensteinie, Austrii, Niemczech. Wcze艣niej chyba gdzie艣 na tydzie艅 wyskocz臋 mo偶e na Suwalszczyzn臋? Pozdrowienia 偶oliborskie.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋ki za wpis. Uciek艂a moja w艂asna odpowied藕.
      Podziwiam Ciebie za t臋 pieknecwycieczki i dzi臋kuj臋 zacfilmiki i zdj臋cia , kt贸re przesy艂aj膮. 艢wiat jest naprawd臋 pi臋kny. Ale to uncja odkry艂am Ameryk臋. 馃槀馃槈

      Usu艅

Prze艣lij komentarz