Dalsze zmiany, no po prostu lifting mieszkanka. 馃槀

No c贸偶 , raz na pare lat , niestety trzeba. Nie da rady. Wszystko ma sw贸j czas uzywalnosci i trzeba reperowac lub wymienia膰.  ..馃槈


Jednym s艂owem , powoli,  bardzo powoli , robi臋 porz膮dki w mieszkaniu.
 A ile偶 skarb贸w odkrytych pochowanych kiedys po k膮tach?...
Niekt贸re wracaj膮 na honorowe miejsca a inne niestety,  jak to w 偶yciu .. na 艣mietnik.
Jeszcze tylko w planie transformacja 艂azienki mnie czeka.
 Na razie zrobi艂am to , co mog艂am we w艂asnym zakresie i o w艂asnych si艂ach roboczych. Jednak planuje zamian臋 wanny na prysznic.
Tu bez fachowca nie da rady . Mieszkam w wie偶owcu i nie chc臋 by ludzie przez lata klneli na mnie.
St膮d na razie poszukiwania tego偶 fachowca i wiadomo, 偶e to jest prawie niemo偶liwe. 馃槀...
Jak b臋d膮 kolejne zmiany na  moim domowym froncie , to powiadomie .
Na razie przerwa na odpoczynek, g艂贸wnie psychiczny. 馃槈

Cdn..馃憤馃崁馃拫

Komentarze

  1. Witam.
    Sk膮d ja to znam? Ot贸偶 moje Renia te偶 lubi ci膮g艂e zmiany renowatorskie.
    A ja biedny 偶uczek musz臋 to znosi膰 z pokor膮 ducha.
    Pozdrawiam i zapraszam
    Micha艂

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Prawda, w koncu to kobiety dbaja bardziej , ze tak powiem -
      o domostwo. 馃槀馃槈

      Usu艅
  2. Czasem trzeba, co艣 zmieni膰.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Musisz, inaczej si臋 udusisz. No z przyczyn praktycznych i estetycznych.
      Przyjemniej si臋 mieszka w czysto艣ci I jak wszystko sprawne, niepopsute. 馃槈馃榿馃檵

      Usu艅

Prze艣lij komentarz