Na szczepienie moi drodzy. ;)

 Takie czasy nastaly, czasy pandemi, ze szczepienie stalo sie towarem deficytowym.

Przynajmniej na poczatku. W koncu i ja sie doczekalam . Zapisalam sie i stosunkowo po niedlugim czekaniu , bede szczepiona 15.04.2021.

Ciesze sie , bo mam nadzieje, ze im wiecej ludzi bedzie zaszczepionych , tym bedzie normalniej w sensie organizacji zycia publicznego , tak w Polsce , jak i w swiecie. 

I w koncu bede mogla zrealizowac chociaz w czesci swoje marzenia ,  co do wycieczek ; tak w kraju jak i za granica.

A teraz poki co , wszystkim  zdrowia zycze i pogody  ducha ,  takze tej zewnetrznej..

Pieknej wiosny !..


Ps.

Moje szczepienia. Jestem już po 1 dawce i mam wyznaczony termin na drugą.  




Komentarze

  1. Też mam nadzieję, że jak najwięcej ludzi się zaszczepi, choć niestety spore stado baranów wierzy w propagandę anty-szczepionkową podrzucaną w sieci zza wschodniej granicy.
    Mam nadzieję, że przykład zaszczepionych przekona wątpiących.
    Jak, jak wiesz, już jestem po pierwszej dawce, a 22 kwietnia mam otrzymać drugą.
    Pozdrawiam serdecznie,
    Motylek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż , właściwie wszyscy moi znajomi się szczepia nawet i Ci z wirtualni. 😉
      Byłam jako dziecko szcepiona na inne choroby I potem nawet jeżeli si zarazilam to lekko przeszłam , mam nadzieję ,że tu będzie podobnie. Wirus już jest i nie zniknie , dla własnego komfortu , jeżeli wynaleźli szczepionek , to należy się zaszczepić. Ja pierwsza dawkę w tę środę , drugą , powiedzą kiedy. Mam nadzieje ,ze w wakacje będę już zaszczepione dwiema dawali. 😊

      Usuń
  2. No ale dlaczego zza wschodniej granicy ?.. Znam takue osoby, ktore do internetu nie zagladaja a sa przecie szczepieniu , no i znane osoby jak Edyta Gorniak i pare celebrytow.
    Na glupote nie ma rady, niestety.
    Wiekszosc jefnak podchodzi pragmatycznie. Wirus jest i zeby zyc czy w razie zakazenia lekko przejsc chorobe nalezy sie szczepic.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja już po drugiej! I super!
    Pozdrawiam,
    Motylek

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz