Ma艂e a tak cieszy. ;)

Zmieni艂am w kuchni stara kuchenk臋 gazow膮 na trio tj. Kuchenka pol膮czona ze zmywark膮.

Stara kuchenka cala byla na gaz . Nowa ma tylko p艂yt臋 grzewcz膮 na gaz. Reszta tj. piecyk i zmywarka sa na pr膮d zasilane.

No i po tej zmianie mialam problem, kuchenka by艂a a偶 o 10 cm szersza od starej. 

Mi臋dzy lodowka a kuchenk膮 powsta艂a luka na 27cm.  

Co ja si臋 naszuka艂am szafki o tych wymiarach?!..

Nic nie by艂o. 呕aden stolarz nie chcia艂 mi pojedy艅czej szafki zrobi膰. W ko艅cu w sklepie zobaczy艂am przesuwny barek .

 Niestety te偶 zbyt szeroki - 31cm. Niby niedu偶o a jednak !..

Wtedy kolezanka podpowiedziala zebym poszukala w internecie. 

I to okaza艂o si臋 w ko艅cu sukcesem.  Znalazlam przesuwne p贸艂ki o szerokosci 23 cm , g艂臋bokosci i wysokosci prawie identycznej jak kuchenka. 

Fantastycznie wypelnily mi t臋 luk臋. Mog臋 ju偶 powiedzie膰 , ze mam kuchnie na tip- top.

 Tak jak chcia艂am. 

Przedtem. ;)

Teraz. :D


Zadowolona jestem. Problem rozwi膮zany. ;)


Komentarze

  1. Witam.
    Co prawda nie widz臋 wielkiej r贸偶nicy mi臋dzy tymu kuchemlami. Mnie tam wsio rawno.
    Skoro jednaj tak m贸wisz, to wierz臋 na s艂owo.
    Pozdrawiam i zapraszam.
    Micha艂

    OdpowiedzUsu艅
  2. No co偶, Twoja zona od razu bo wiedziala w czym rzecz. I by widziala !.. :D )))
    Zajrze, zajrze... ;)

    OdpowiedzUsu艅
  3. Bardzo dobrze napisa艂a艣. Dzi臋ki ropie zrobili tu Arabowie wielki skok cywilizacyjny. Bardzo mi si臋 podoba艂o i raz jeszcze chyba polec膮 ale inna tras膮. Pozdrawiam serdecznie

    Mnie chyba czeka remont mieszkania. Ju偶 namierzy艂em ekip臋. Od czasu do czasu jest dobrze zmieni膰 co艣 w mieszkaniu . Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsu艅
  4. Ja sama bawie sie w metamorfozy
    , tylko w szczegolnych przypadkach biore fachowc贸w. Wzoruje sie ba Yotuberach , nie tylko z Polski.
    Pomysly niektorzy maja rewelacyjne, korzystam z nich. ;)

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz