Zimowe czekanie na wiosn臋. 馃尀

 U mnie ok. Cho膰 s艂ysz臋 , 偶e ten , czy tamta znajoma nadal choruje na covid.

Co jest, pandemii nie ma ,podobno?.. 

My艣l臋 , 偶e covid wszed艂 w miejsce grypy. Zawsze o tej porze by艂o pok艂osie. 

 Po prostu nale偶y uwa偶a膰 a je艣li ju偶 si臋 zarazi艂o to , nale偶y wyle偶e膰 a nie po dw贸ch dniach , chodzi膰 ponownie w kieracie. 

Na szcz臋艣cie to ju偶 odmiana spokojniejsza ale po co eksperymentowa膰 na 偶ywym organi藕mie i bada膰 w艂asne granice?..

Wczoraj by艂 u mnie drugi bratanek z 偶on膮. Ten z Krakowa. Z Warszawy z 偶on膮 by艂 na 艣wi臋ta.

By艂o mi艂o , poogl膮dali u mnie drobne zmiany. Wypr贸bowali nowe siedliska i pojechali. 

Przy okazji da艂am im przewodnik do O艂omu艅ca , stolicy Moraw w Czechach. Maj膮 zamiar si臋 tam wybra膰. Pi臋kne zacne miasto. W swoim czasie rywalizowa艂o z Krakowem. Maj膮 uczelnie nawet starsza. 

Mnie zauroczy艂y w tym zacnym mie艣cie , pe艂nym zabytk贸w przepi臋knie zachowanych , r贸偶owe tramwaje.

No i w przeciwie艅stwie do Krakowa , miasto ma  zachowany ca艂y ratusz. Bo w Krakowie wiadomo, tylko wie偶a si臋 osta艂a na tym du偶ym rynku. 

To by艂oby na tyle. Poni偶ej zdj臋cia. Wybieram si臋 do radomskiego Teatru.

 Postanowi艂am raz na miesi膮c gdzie艣 wypad mie膰 w ramach  -  kultura chamie!!!..  馃尀

A i mia艂am spotkanie z kole偶ankami w galerii handlowej - to teraz g艂贸wne centrum spotka艅 ludzi.  

W my艣l zasady , 偶e najlepsze lekarstwo to kole偶anka a najlepiej ca艂y sp臋d. 

Tu tylko 2 ale i tak dobre samopoczucie + zakupy , to jest ta najlepsza recepta !..馃憣馃拫









Cdn...


Komentarze

  1. U mnie te偶 sporo os贸b, kt贸re znam, zachorowa艂o ostatnio na kowid, cho膰 ma艂o kto ju偶 o tym m贸wi. A jeszcze mnie j os贸b pilnuje si臋 i uwa偶a by unikn膮膰 zaka偶enia. A kowid powala do poziomu, przynajmniej w艣r贸d tych znanych mi os贸b - nie tak szybko udaje si臋 wr贸ci膰 do kieratu, po prostu si艂 brak! Grypa te偶 zbiera 偶niwo - niestety. Ciesz臋 si臋, 偶e u Ciebie wszystko w porz膮dku.
    Pozdrawiam,
    Motylek

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. No c贸偶 z dawnej gromadki w blogosferze tylko ty i par臋 os贸b , tak zliczy膰 na 1 r臋ce si臋 osta艂o. Takie czasy , Instagram pozabieral ?...
      Ja z przyzwyczajenia nadal tu nadaje , to taki wirtualny m贸j dom, mieszkanko. Co u Ciebie , to wiem , bo jestem obserwatorem Twojego bloga. Dzieciaki rosn膮 jak na dro偶d偶ach a 艣ledz臋 od urodzenia. 馃ぃ馃憣馃憢❤️馃拫馃尀

      Usu艅

Prze艣lij komentarz