Kartki 艣wi膮teczne. :D

Czy wiecie, 偶e pierwsze drukowane kartki 艣wi膮teczne powsta艂y w 1843 r. w Anglii.

Poczt贸wkami nazywamy je od 1900. S艂owo to wprowadzi艂 do naszego j臋zyka H. Sienkiewicz .
Teraz w dobie internetu zacz臋li艣my wysy艂a膰  e-kartki , przepraszam - poczt贸wki elektroniczne ;)


Wi臋cej w temacie historii  poczt贸wki 艣wi膮tecznej i nie tylko tu  -- > Historia 艣wi膮tecznej poczt贸wki 












Ja od zawsze lubi艂am zbiera膰 poczt贸wki 艣wi膮teczne. Uwielbia艂am je. One wnosi艂y magi臋. Bo m贸wi艂y o zbli偶aj膮cych si臋 艣wi臋tach . One by艂y jak ten ca艂y rytua艂 艣wi膮teczny .


Zanim b臋dziecie sobie ogl膮da膰 te stare cudownej urody poczt贸wki wielkanocne , chcia艂am i ja z艂o偶y膰 Wam 偶yczenia.



Zdrowych , spokojnych 艣wi膮t wielkanocnych i mokrego 艣migusa -dyngusa  :D


Zdziwisz si臋... kto?
Zdziwisz si臋... sk膮d?

 A ja Ci 偶ycz臋 Weso艂ych 艢wi膮t. Pomy艣lisz sobie - to jaka艣 bajka! A ja Ci 偶ycz臋 smacznego jajka.

Czy jestem szczera?! Nie miej obawy, bo 偶ycz臋 r贸wnie偶 mi艂ej zabawy.

Oby zdr贸wko dopisa艂o,
by jajeczko smakowa艂o,
by babeczka nie tuczy艂a,
atmosfera mi艂a by艂a,
by kr贸liczek u艣miechni臋ty
przyni贸s艂 rado艣膰 w ten dzie艅 艣wi臋ty!
 

Weso艂ego zaj膮ca, co 艣mieje si臋 bez ko艅ca. Szczerbatego barana, co beczy od rana. Rado艣ci bez liku, pisanek w koszyku. I wielkiego lania w Dniu Mokrego Ubrania. :D

Komentarze

  1. Julo!
    Dzi臋ki za wizyt臋. Ale u nas i s艂oneczko zawiod艂o. Trudno. I tak si臋 odpocznie w Wielkanoc. Mia艂em na rybki jecha膰, ale za zimno. Poza tym by艂o zarybianie i dwa tygodnie nie mo偶na w臋dkowa膰:)
    Julo. 呕yj jak najd艂u偶ej. NIE POPIERAJ PO CZYNEM I NIE UMIERAJ PRZED TERMINEM!
    Spotkamy si臋 na emeryturze. Dobrze???
    Ja jestem za!
    Weso艂ego Alleluja!
    Dla Ciebie i rodziny
    Vojtek z rodzin膮:)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. OK. B臋dzie weso艂e spotkanie emeryt贸w, 偶e prze偶yli ;)))).
      Zw艂aszcza ,偶e moi m艂odzi za chlebem do Warszawy wyjechali na razie ,(mam gdzie si臋 zatrzyma膰) bo potem mo偶e b臋d膮 zmuszeni dalej ;D.
      Weso艂ego Alleluja! . ..

      Usu艅
  2. Julo!@
    To jeste艣my um贸wieni. Zegar tyka...:)
    Jeszcze raz WESO艁EGO ALLELUJA!
    Vojtek te偶 weso艂y

    OdpowiedzUsu艅
  3. Weso艂ego Alleluja, smacznego jajeczka i mokrego dyngusa :D

    OdpowiedzUsu艅
  4. Knieziu dzi臋ki i wzajemnie. :D

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz