Niech Wam si臋 darzy w Nowym Roku AD 2015

Im wi臋cej mamy lat tym mniej entuzjastycznie podchodzimy do Nowego w tym przypadku Roku i  ka偶dy z nas stawia sobie coraz wi臋cej pyta艅 . Jaki b臋dzie dla nas ?...
Na blogu mojej ulubionej wsp贸艂czesnej polskiej pisarki Marty Fox .(pisze pi臋kne ksi膮偶ki tak dla doros艂ych , jak i dla dzieci a w艂a艣ciwie m艂odzie偶y ;) takie 偶yczenie przeczyta艂am , cytuje fragment .. " ... Zdrowia i spokoju 偶ycz臋 moim Czytelnikom.I oby艣my pr贸bowali tak偶e marzy膰, nie tylko trwa膰.
Naj. Naj.  " ...W艂a艣nie - marzy膰 - nie tylko trwa膰 !!!..
Ja natomiast 偶ycz臋 wszystkiego po trosze ,偶eby doceni膰 co si臋 ma i m贸c jeszcze marzy膰 ! .. .
T臋 m膮dro艣膰 z kolei wyczyta艂am w komentarzach na blogu knezia.  ;D

Teraz opowiem , jak mi up艂yn臋艂y 艣wi臋ta a by艂o bardzo rado艣nie i rodzinnie , i 艣wi臋ta by艂y naprawd臋 bia艂e !..
Graszka pisa艂a u siebie, 偶e musi teraz opisa膰 swoje 艣wi臋ta , bo potem b臋dzie za p贸藕no. :)
Ma racj臋 , g艂upio pisa膰 o Bo偶ym Narodzeniu na Wielkanoc. Pomijaj膮c odwieczn膮 rywalizacje , kt贸re z nich wa偶niejsze. Hehehe..
U mnie b臋dzie tak rado艣nie i 艣wi膮tecznie a偶 do trzech kr贸li, kt贸re s膮 kolejnym wolnym dniem.
Tak jak i u Danu艣ki, u mnie te偶 a偶 si臋 zaczerwieni艂o od tych czerwonych stwork贸w z bia艂ymi brodami , czyli Miko艂ajk贸w. Ja je uwielbiam , tak jak choinka one te偶 musz膮 by膰!... ;D

Go艣cie do nas wpadali po drodze , w Wigilie byli brat z bratow膮 a potem bratanek z 偶ona i psem.
W pierwszy dzie艅 艢wiat my w go艣ciach a na drugi dzie艅 go艣ci艂y艣my drugiego bratanka. :)
By艂o mi艂o i weso艂o i bez telewizora w k膮cie. ::D
呕eby nie by膰 go艂os艂own膮 poni偶ej za艂膮czam zdj臋cia.

Oczekiwanie na go艣ci.


Bo ja i mieszkanko dziadka wystroi艂am 艣wi膮tecznie i s艂usznie , bo bratanek tam spa艂 . :)
Na progu wszyscy musieli by膰 ca艂u艣ni , bo jemio艂a. ;)

Choinka w mieszkanku dziadka. :)

Ma艂a choinka
 W tym roku motywem przewodnim  u mnie by艂y bombki choinkowe, dodawa艂am je do skromnych prezent贸w. By艂y dekoracja do sto艂u a potem na choink臋. ;)

A co mi tam, nie mam nic do ukrycia. Moi go艣cie  ::D
A choinki to by艂y; ma艂a, ta powy偶ej , 艣rednia i du偶膮 - to w trakcie.
I wszystkie kolorowe , ekologiczne i 艂adne!.. :)


Tylko piesek niezadowolony ,偶e nic  pod choinka,  zajrza艂 jeszcze do kosza na 艣mieci. ::D


Hehehehe.. Spokojnie , pies nie jest g艂odzony. ;)
My w go艣ciach :D

Ja z kolejnymi Miko艂ajkami ;D

呕eby nie by艂o , bo faceci te偶 mieli swoje zabawki ; lataj膮ca much臋 wy偶ej  i zdalnie sterowany helikopter. :D
Du偶a choinka

By艂 u nas i drugi bratanek,  wyrwa艂 si臋 z pracy. No c贸偶 niekt贸rzy pracuj膮 i w 艢wi臋ta.
艢rednia choinka

U nas jest tradycja zostawiania  pustego talerza dla przodk贸w ( duch贸w).

Dlatego udali艣my si臋 z bratankiem na cmentarz , jak偶e 艣wi膮tecznie te偶 przystrojony. Pi臋knie otulony 艣niegiem tylko gdzieniegdzie blask lampek .

Sylwester na dom贸wce a Nowy Rok tradycyjnie przed TV na transmisji noworocznej filharmonik贸w z sali z艂otej z Wiednia. Walce Strauss贸w i nie tylko.To taka nasza 艣wiecka tradycja. ::D



Zobaczcie jak pi臋knie mi zakwit艂y w Nowy Rok drobne  kwiatuszki . Jeden na bia艂o 2 szt.) , drugi na czerwono (2 szt.)   ;)))

Moi drodzy i znowu wpadamy w tryby ko艂a na kolejne 365 dni , oby艣my w zdrowiu i w nie zmniejszonym gronie dotarli do kolejnego !... Pa!   Buziaki!



Komentarze

  1. Jula ,przyznam ,偶e jak za d艂ugo 艣wi臋towanie trwa ,to mnie troch臋 m臋czy,bo nic tylko obija膰 si臋 ::)) my tu nie mamy rodziny wi臋c osamotnieni z lekka ,ale dobrze 偶e jest komputer i TV to zawsze bli偶ej ojczyzny::))))jakie艣 wie艣ci z kraju itd....Jutro normalny dzie艅 i dobrze ::))))buziaki

    OdpowiedzUsu艅
  2. Masz racj臋 co za d艂ugo, to powszechnieje. ;D
    呕eby doceni膰 艣wi臋ta , trzeba wpierw popracowa膰.
    Wy tam macie wspania艂ych ludzi kolo siebie , z kt贸rymi pracujecie i 艣wi臋tujecie i to jest najwa偶niejsze. ::D
    Pa!

    OdpowiedzUsu艅
  3. Julka czyta艂am niczym nie ko艅cz膮ca si臋 histori臋 i mia艂am wra偶enie 偶e jestem w bajce 艣wi膮tecznej ...a psia malute艅ka jest rewelacyjna

    DO SIEGO ROKU I WSPANIA艁EGO 2015roku 偶yczy Do艣ka

    OdpowiedzUsu艅
  4. No tak psia, podobna wielko艣ci膮 do Twojej wilczycy. :)
    Gryzmolinda u Ciebie te偶 bajkowo, bo Ty J膮 tworzysz ze swoja rodzina. ;D))))
    Wszystkiego naj, naj i dla Ciebie i Twoich bliskich w Nowym roku ! :D

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz