Tradycyjnie ; święta , święta i po ...

I po kolejnych  świętach , zaraz wkraczamy w kolejny rok ..

Ja sobie stworzyłam na święta,  swój  magiczny kąt.. . 😉

Tych moich bliskich coraz mniej.
Teraz na groby chodzi się i w czasie świat , jak samemu nie można  , to inni idą w Imieniu. ..

Bo przecież o pamięci przodków , świadczy kondycja grobu...
U mnie jeszcze się pamięta.  😊

 Kolejne pokolenia rosną i będą nas pamiętać , wspominać , albo i nie .
Po prostu zanika życie wielopokoleniowe.

Chodzą po rodzinie jakieś anegdoty o przodkach ,  tyle , że ta rodzina coraz rzadziej się spotyka.

Takie czasy , że tylko prze komunikatory w Internecie. .

Jesteśmy coraz dalej od siebie.
Tak mentalnie jak i geograficznie - niestety a może stety ? .  ..

Cdn... 👍🎉

Komentarze

  1. Czy ja wiem? Dzięki internetowi jesteśmy bliżej, różnica taka, że z tymi z którymi chcemy ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego napisałam , stety. 😊
      Dzięki internetowi byłam w wielu domach i pogadalam sobie od serca ...,
      co w moim przypadku było bardzo ważne.
      Pogoda nas nie rozpieszcza ale jeszcze styczeń , luty.
      Zima w naszym klimacie może jeszcze być. .. 🙋❄⛄
      Buziaki.. 💞💋😘

      Usuń
  2. Witaj Julo.
    Internet i komórki, to fajna sprawa. Niestety oddala nas od nas samych.
    Sztuka epistolarna została zapomniana.
    No cóż, postęp w przekazach zabiera nam fizyczny kontakt.
    Pozdrawiam noworocznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzajemnie, dużo zdrowia i radości na ten kolejny Rok życzę. :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz