Lipiec.



Lipiec to najpi臋kniejszy miesi膮c roku dla mnie.
-  Raz,  bo w tym miesi膮cu si臋 urodzi艂am.
-Dwa ,偶e obchodz臋 swoje imieniny.

Ju偶 po wyborach na prezydenta w Polsce, bez komentarza.
Jest jak jest . Jak to si臋 m贸wi szli 艂eb , w 艂eb.
Te wybory podkre艣laja olbrzymia polaryzacja narodu.
Tak fifti - fifti.
Ja po jakim艣 czasie odwazylam si臋 z kole偶ank膮 i艣膰 do ogr贸dka kawiarnianego, z czego jestem bardzo zadowolona.
W ten pi膮tek planuje wypad na 艂ono natury..
Na razie jakies tam roslinki sadze na balkonie , zeby bylo milo.
W tym roku tylko pelargonie ale i ziola tez zasialam.

Cdn... :)


Komentarze

  1. Witam.
    Ca艂e szcz臋艣cie, 偶e ju偶 po wyborach.
    Szli 艂eb w 艂eb, ale wygra艂 jeden.
    Ciekawe co by by艂o, gdyby by艂 remis?
    Nie jestem zadowolony z wyniku wybor贸w.
    Dla kraju to tylko pi臋膰 lat, ale dla mnie, emeryta to ca艂a wieczno艣膰.
    艢wiadomo艣膰, 偶e urodzi艂em si臋 w komunie i mog臋 w niej umrze膰 mnie dobija.
    Nie ma to jak wypad na 艂ono natury.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Micha艂

    OdpowiedzUsu艅
  2. Tak, jest lato , to trzeba korzystac z lona natury. :D

    OdpowiedzUsu艅
  3. Pi臋knie masz na tym balkonie Julo.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje , w tym roku nie mia艂am czasu , tak jakby w po艣piechu ale jak s膮 jakie艣 ro艣linki , to zupe艂nie inaczej.
      Koperek zasilana i ro艣nie. B臋d臋 zajada膰 z ziemniaczkami, sadzonym jajkiem i zsiadlym mlekiem. Pychotka. 馃構馃槝Na upa艂y latem super jedzonko.

      Usu艅
  4. Ponura komuna z ta艅cz膮cymi krakowiakami i cieniem brunatnych koszul w tle widocznie jeszcze musi troch臋 potrwa膰. Statystyka ma jednak tendencj臋 optymistyczn膮 i tego si臋 trzymajmy.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. No tak , a jak do tego dodamy pandemie , to mo偶na faktycznie si臋 za艂ama膰.
      Nie dajmy si臋 , r贸bmy swoje i cieszmy si臋 偶yciem pomimo, bo jest jedno.
      Buziak 馃槝

      Usu艅

Prze艣lij komentarz