Odliczanie do Nowego Roku. 馃槈

 Ja sobie taki suwaczek kupi艂am. 


艢wi臋ta u mnie by艂y rozci膮gni臋te w czasie. Prawie ca艂y grudzie艅 trwa艂y. 

Zacz臋艂o si臋 od wizyty bratanka.  Mo偶e jedzonko jeszcze nie 艣wi膮teczne ale wystr贸j tak. Atmosfera w tym roku by艂a prawdziwie bajkowa. Roi艂o si臋 u mnie od Mikolajkow i ich r贸偶nych pomocnik贸w.  馃槈

Potem by艂a wizyta szybka , bo po drodze z Warszawy do Krakowa , wyst膮pili do mnie w Wigili臋 drugi bratanek z zona . Zgodnie z tradycja jedzenie by艂o postne. 

Potem w pierwszy dzie艅 Swiat ja by艂am z wizyt膮 u kuzynki.   Drugim dzie艅 odpoczywalam , potem kr贸tki spacerek na trawienie w Niedziel臋 .  Teraz  nale偶a艂oby posprz膮ta膰 po swietowaniu. Tyle , 偶e po co ?..  -  skoro zaraz b臋dzie po偶egnanie Starego a przywitanie Nowego Roku. A.D. 2021.

Na odwrocie suwaczka zrobi臋 odliczanie po 艢wi臋tach do Nowego Roku. Ca艂y czas podjadam, coby si臋 nie popsulo jedzenie. To te偶 ju偶 tradycja. 

W przeciwie艅stwie do lat poprzednich ,  u ka偶dego w tym roku ,  by艂a choinka pi臋knie wystrojona. 

Mo偶na zrobi膰 konkurs kt贸ra najladniejsza  , ale po co  wprawiac w dum臋 jedynych  ,  a drugich smucic.  

Skoro si臋 chcia艂o stroic choineczke , to znaczy , 偶e jest ka偶da najpi臋kniejsza. Choinki jako dowody moich s艂贸w.  馃憤馃尣







Buziaczki dla wszystkich i do Siego!....  馃拫❄馃巺⛄馃尣




Komentarze

  1. Witam.
    Fajny suwaczek, przypomina mi miark臋 krawieck膮 z wojska.
    Choinki super, lubi臋 jak s膮 w domach, ale ubieranie, to domena 偶ony. 艢wi臋ta min臋艂y spokojnie, przynajmniej w nas.
    Mam nadziej臋, 偶e Nowy Rok te偶 bedzie spokojny.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie, na moje podsumowanie roku.
    Micha艂

    OdpowiedzUsu艅
  2. Tak, .. Pamietam , jak chlipaku odliczali na centymetrze. Hahaha..
    Teraz ja na odwrocie tej linijki - odliczam do Sylwestra , jaki by nie byl. Choc dla mnie identyczny od paru lat. Nowoscia picie za posrednictwem wideoczatow. Hihihi.. ;D)))
    Zagladalam do Ciebie , zaraz dam znac..

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz