Odliczanie do Swiat. 😉

 


Poszłam , jak to się mówi za ciosem i pomalowalam jedna ścianę w małym pokoju. Mam dwa , drugi troszkę wiekszy. ☺

No i trochę poprzestawialam w nim meble. Za dużego wyboru nie miałam, bo jest z jednej strony meblościanka a tam poupychane mnóstwo rzeczy. 😂

Ponizej zdjęcia w trakcie malowania i po.



Jak widać było na biało , teraz część na biało a część na beżowo.  Ta ściana najbardziej widoczna jest teraz na bez .  Tak jakość przytulniej się zrobiło. 



W każdym razie zadowolona jestem. 

Na ten rok koniec zmian w mieszkaniu. Tylko się pobawie w dekorowanie świąteczne. 

Pierwszy raz coś wykombinuje na balkonie.  W środku coś tam  robię , oczywiście choinka i dekoracyjne male mikolajki itd... 

Potrawy standardowe , jakie u nas przyjeto jesc . Moze cos nowego wprowadze dla urozmaicenia z innych kuchni , innych nacji.  

Na balkonie u mnie było ostatnio skromnie , żeby nie powiedzieć nic. 

Teraz chcę to zmienić , w końcu to moja jedyna wizytówka na zewnątrz mieszkanka i widoczna. Lubie ogladac dekoracje u innych , to dlaczego nie u mnie, prawda ?...Na początek skromnie a potem się zobaczy. . 😉

Pozazdroscilam koleżance z Kanady , oni tam tak  sobie dekoruja obejście.



U niej już śnieg. Ja taki wazon a raczej doniczka przystroje na balkonie. Gałązki dała mi moja inna kolezanka i w piątek , bo bedzie plusowa temperatura,  będę się bawiła w dekorowanie .  

Moje spotkanie świąteczne jest rozciągnięte w czasie. Już po tej niedzieli bratanek przyjeżdża , po Mikołaju. Czyli dekoracja Mikolajowa musi byc zrobiona , by nastroj był wesoły.  ❄🎅⛄

Moje gałązki czekają , więc w piątek sprzątanie balkonu i dekorowanie. 


🎅cdn...




Komentarze

  1. Ciekawie wygląda, ta kanadyjska dekoracja. Ja też pomału odliczam już do świąt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam, pięknie dekoruj na święta. Można wyszukać filmiki z takich dekoracji. W Polsce też ludzie zaczynają dekorowac domy i na zewnątrz.
      Jest frajda, jest przyjemność z oglądania. 🎅👍

      Usuń
  2. Ten wystrój adwentowy przykuł moją uwagę...
    Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, działa na wzrok i kubki smakowe. 😂😉

      Usuń

Prześlij komentarz