Idzie luty , zaluz cieple buty.

 Luty jest najzimniejszym miesiacem roku w naszym klimacie i to by sie zgadzalo.

 Przeciez zima stulecia , temperatura do - 30 st..C. , to wlasnie w lutym ubieglego wieku w 1978/9 roku. Pamietam ,jak dzisiaj te zaspy metrowe . 

Nawet wtedy , pomimo ,ze zima byla zawsze sniezna , byly problemy komunikacyjne.  Samochody powinny z kol na plozy przejsc. ;))

Teraz troszke sniegu, niewielki mrozik , tak akurat. 

Moj spacer zimowy po osniezonym moim miescie. Jest pieknie. Luty krotki miesiac , potem zapomniane przedwiosnie i wiosna.

Teraz zima i cieszmy sie , bo w tym roku piekna , sniezna.  :)






















💞⛄


Poniżej zdjęcia z północnej Norwegii. Zorza polarna i inne atrakcje . Psi zaprzeg. 
Nawet już tak nie zazdroscimy , bo i u nas  śnieg. A może i kiedyś też tam się wybierzemy do krainy ZIMY. 







Pa!... 





Komentarze

  1. Dziękuję że do mnie wpadłaś. Za zimą nie przepadam ale jeśli już ma być to tylko z mrozem i ze śniegiem! Do Norwegii nie przewiduję wyjazdu. Natomiast przewiduję o tu w lipcu. Jak pandemia pozwoli. www.morskaprzygoda.pl Rejs dwutygodniowy. ma nadzieję zaszczepić się do tego czasu. I małe pytanko. Ja nie mogę wstawić filmiku. A przedtem wstawiałem. Skąd ten problem? Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz można z Google. Blog ma opcje wstaw . I można z aparatu wstawiać filmy bezpośrednio na bloga. Bez Youtube. Ja tak wstawiłam.

      Usuń
  2. Też taka zimę lubię. Jak się poszczęści to Litwa na mnie czeka.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne zimowe zdjecia!
    U nas tez zimno - ale nie az tak! I bez sniegu - dzieciom zal...
    Jezdza z ojcem w gory na sanki, a Krzysiek, na snowboard.
    Osobiscie, za sniegiem nie tesknie... Wole poogladac zdjecia...
    Pozdrawiam serdecznie!
    Motylek

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki dziewczyny , że zajrzalyscie. Śnieg już stopniał , choć jeszcze szansa na trochę jest. Bo jest mały mrozik. Ja powoli ściągam zimowa dekoracje w mieszkanku i bardzo wolno szykuje się do wiosny, choć na razie jeszcze luty A i w marcu , jak w garnku bywa. Buziaki dla Was. 😍💋

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam.
    Założyłem ciepłe buty, ale musiałem je zdjąc, bo mrozy puściły, a śniego topnieje.
    Czyli samo życie.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No u mnie jeszcze trzyma mróz. Wiadomo im bliżej marca tym cieplej będzie. Na razie zima nie odpuszcza. Piękny zimowy luty w tym roku. 😉❄⛄🌞

      Usuń
  6. witaj Julko , u mnie syberiada ,zdrowie mamy , i w zasadzie czekam na wiosnę z utęsknieniem. pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki, a sie odezwalas.
      Nieliczni zostski na blogach... Jak wirtualna zlikwidowala blogi , to czesc zrezygnowala. Czasami sie zastanawiam , co u nich. Jak u Danuski z polnocy..
      No coz , samo zycie. Nic wiecznie. Ty tez zajeta w realu, tylko zerkasz na bloga. .. Dzieki , ze jestes i dzieki ze zajrzalas tu. Buziaki i trzymaj sie !.. ; D))

      Usuń

Prześlij komentarz