Dzień kobiet i nie tylko 🤫

 Już dawno postanowiłam sobie , że jak będę mogła , to na emeryturze będę jeździła na wycieczki.

I nie tylko , jak wcześniej pisałam po spotkaniu klasowym w 2017 roku z l.O. a całkiem spora grupa nas się zebrała udało mi się utrzymać stały kontakt z 3 koleżankami. Tyleż samo mam i z podstawówki. Ze studiów i z pracy też jakąś tam grupka była .. 

Te najstarsze okazuje się są najtrwalsze.

Być może dlatego , że w tej chwili jesteśmy w podobnej sytuacji ekonomicznej i singielkami z różnych przyczyn.

Wdowa , rozwódka i stara panna..

Dzieci odchowane samodzielne dające sobie radę w rzeczywistości. 

Miłe spotkanie na dzień kobiet. Wcześniej na spektaklu w teatrze radomskim pt. Pomoc domowa.Chcialam zobaczyć na żywo grę Małgorzaty Potockiej , obecnie dyrektorka teatru.

No i byłam na wycieczce do Opery Narodowej w Warszawie na " Rigoletto"G. Verdiego.

Zadowolona jestem bardzo. Czyli w miarę swoich możliwości tak finansowych , jak i zdrowotnych staram się realizować wcześniejsze plany.

Potem może byc już za późno też z różnych przyczyn.

Czyli jak nie teraz , to kiedy!?...  👌😜


Teatr radomski 


Teatr w Radomiu

Teatr w Radomiu





Spotkania z koleżankami w galerii radomskiej ,zakupy i kawka 



Spotkania u mnie po latach z koleżankami ( mieszkają teraz w Norwegii)


Opera Narodowa w Warszawie




Opera Narodowa w Warszawie- budynek z zewnątrz 


To by było na tyle . W międzyczasie spotkania u mnie i z innymi koleżankami , i byłam też na cmentarzu , by posprzątać grób rodziców po zimie. 

Bratanek z żoną był u mnie. Ten z Krakowa . Umówiliśmy się na nieco dłuższe spotkanie.


 Mają latem do mnie przejechać. 🌞

Czyli jakoś do przodu na tej mojej emeryturze.

Ps;

W planie teraz wycieczka do Trójmiasta. 

Komentarze

  1. Pewnie, że TERAZ! Czas nie stoi w miejscu, korzystaj z uroków życia i wolnego czasu!
    Ja niedawno byłam na Cyganerii Pucciniego, pierwszy raz w życiu na operze.
    Pozdrawiam serdecznie,
    Motylek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem dlaczego ludzie tak się boją Opery. Nie byli nigdy w życiu a zakładają z góry , że nie lubią.
      Dla mnie to magia. Piękne głosy i wystrój . Przeniesienie w inna rzeczywistość. Będę na te spektakle jedzila bardziej systematycznie.
      Pozdrawiam !💋💋💋🦋

      Usuń

Prześlij komentarz