Pory roku. 馃尀

 Dla mnie ka偶de 艢wi臋ta , to koniec jednej pory roku i pocz膮tek drugiej. 

Na jesie艅 idealnie mi sie wpasowa艂o Halloween , jest takie weso艂e , cho膰 w moim kraju mamy te Zaduszki itd . Id膮c od czas贸w s艂owia艅skich , potem katolickie i na koniec pa艅stwowe 艣wi臋to zmar艂ych. Nie ma nic na lato , kiedy艣 by艂a ' Noc 艢wi臋toja艅ska ".  To taki s艂owia艅ski Kupidur.

Wielkanoc dla mnie to pocz膮tek wiosny . Atrybuty tego 艣wi臋ta s膮 takie wiosenne.

I tego si臋 trzymaj膮c mam jeszcze dekoracje 艣wi膮teczn膮 w domu a偶 do ca艂kowitego ocieplenia na dworze. 

Na zewn膮trz nadal rusztowania , na pociech臋 mam w planie z ko艅cem maja wycieczk臋 do Wiednia . Bo w tym czasie s膮 tam "dni muzyki". Tych s艂ynnych muzyk贸w stamt膮d mn贸stwo.

I b臋d臋 sobie po wiede艅skim starym mie艣cie, nic nie zniszczonym przez wojny , spacerowac do muzyki Strauss贸w na przyk艂ad . 馃槝


Poni偶ej zdj臋cia .

R贸wnie偶 i groby dekorujemy teraz  zgodnie z porami roku.  馃尲馃馃尀馃憢馃悋馃悾馃悡馃尵






W parku馃毑







馃憢馃尀馃悡馃尲馃彽️馃尰馃尵馃毑馃悾馃悋馃馃尲馃惏馃悡馃尵馃尭馃攩

Komentarze

  1. Do mnie ja najbardziej przemawia tematyczne (sezonowe) przystrajanie grob贸w, zamiast wystroju religijnego (wol臋 zaj膮czkokr贸lika, ni偶 faceta na krzy偶u). Rzeczywi艣cie, Wielkanoc jest tak膮 cezur膮 pomi臋dzy porami roku, nie astronomiczn膮, ale zwi膮zan膮 z wystrojem, z tym jak my艣limy o przestrzeni i czego wypatrujemy :)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Tak , to 艢wi臋to , to rado艣膰 z wiosny..;)

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz