Co艣 takiego ?.. 馃槈

No c贸偶 , wygl膮da na to , 偶e teraz moje 偶ycie jakby przyspiesza.
Niestety , niekoniecznie mam powody , by sie z tego cieszy膰.

呕yje teraz jakby zadaniowo . Po prostu mam pewne priorytety kt贸rych musz臋 si臋 trzyma膰, cho膰 bardzo sobie odpuszczam w  - nazwijmy to -  obowi膮zkach. .
Staram si臋 przynajmniej raz na miesi膮c sprz膮ta膰 gr贸b, wtedy jest widocznie zadbany .

Kole偶anki , kt贸re wyjecha艂y z mojego miasta ,scedowaly te powinno艣膰 na krewnych i im za to p艂ac膮.
B臋d膮c ostatnim razem zauwa偶y艂am , 偶e sporo znajomych tam przyby艂o.
Jednym z nich jest gr贸b mamy , mojej kole偶anki z podstaw贸wki.

Potem okaza艂o si臋 ,偶e pomimo i偶 ona sama teraz pracuje jako piel臋gniarka w Norwegii , to jednak ma zamiar wr贸ci膰 do Polski , jak tam przejdzie na emerytur臋. No c贸偶 , Norwegia to taki , bo ja wiem , "Kuwejt"  Europy a wcze艣niej by艂 to najbiedniejszy kraj skandynawski..
Rdzennym Norwegom  dzi臋ki ropie , na morzu P贸艂nocnym 偶yje si臋 super.
Koszty utrzymania s膮 u nich  niskie. Na przyk艂ad ,  nic nie p艂ac膮 za wod臋.
Tak kr贸l zarz膮dzi艂 a parlament to popar艂. To tak na marginesie , bo w Polsce co roku ka偶dego -1 Maja,  jest kolejna podwy偶ka wody. 馃槈

Z kolezanka nie widzialysmy si臋  .. . , a chyba 40 lat !!!!?... , a gada艂o nam si臋 super  .. , jakby艣my si臋 nie widzia艂y wczoraj.  Tak to jest z t膮 znajomo艣ci膮 , przyjaznia   -   od przedszkola. 馃槅

Poza tym u mnie masa problem贸w , podobnego kalibru , jak u Motylka.
 Pralka stara jeszcze dala sie naprawic . Ale powoli bede musiala ten caly sprzet domowy wymienia膰 , bo to ju偶 wszystko swoje lata ma.
Jak znam 偶ycie to np. lod贸wka si臋 popsuje latem w najgoretszy dzie艅.

Zdrowotnie tez fatalnie . Ju偶 od dawna planowa艂am wizyt臋 u dentysty i innych specjalist贸w te偶 ; bo wiadomo , organizm swoj limit  ma .
 Od czasu do czasu trzeba go regenerowac, zw艂aszcza , 偶e m贸j mia艂 ostatnio du偶o wstrz膮s贸w.

Teraz , poniewa偶  nadal jestem jeszcze w stresie  , du偶o sobie robi臋 wypiek贸w, czestuje rodzin臋 ale sama te偶 jem , chyba ponad wskazana norm臋.

No i okaza艂o si臋 , przy ciasteczkach owsianych orzechami itd.. z艂ama艂 mi si臋 z膮b , no to zapisa艂am si臋 w ko艅cu do dentysty a jak偶e prywatnie . Termin na 27 tego miesi膮ca.
Chyba z NFZ , to lekarzy tej specjalizacji w Polsce nie ma.

Przynajmniej ja na swojej przychodni nie zauwa偶y艂am , ani w okolicy , ani na  swoim osiedlu.

Czyli dodatkowe  koszty , du偶e koszty nale偶y zaznaczy膰.
 No i planowany remont grobu ju偶 obojga rodzic贸w , to wszystko tradycyjnie na wczoraj . 馃槉

Poni偶ej moje zdj臋cia z kole偶anka . Mo偶e w kolejnym roku pojad臋 do niej podziwia膰 s艂ynne fiordy. 馃槀

No wszystko przede mn膮 , byle zdrowie by艂o.



 To te ciasteczka, kt贸re przyspieszyly moja wizyt臋 u dentysty i zwi膮zane z ni膮 ogromne koszty, niestety. 馃槈

Cdn..  (Kole偶anka teraz mieszka w  Stavanger.)

Ps.
Dzi艣 id臋 do knajpki w naszej grupie ,bo kole偶anka zachorowa艂a na raka i teraz ma wolne przed kolejn膮 chemia , kt贸re bardzo zle znosi.
Oj 偶ycie , nie rozpieszczasz , i niestety bardzo przyspieszasz ostatnio.
馃槝Buziaki wszystkim tu zagladajacym !..



Komentarze

  1. Wiesz, ja oprocz tej pralki to miesiac temu musialam wymienic komputer (wydatek spory...) a w maju ide tez do dentysty zrobic koronke - kolejnz wydatek. I tak wlasnie zastanawiam sie co jeszcze moze sie schrzanic, bo chwilowo moje zaskorniaki na czarna godzine zostaly bardzo mocno nadwyrenzone...
    Zycze Ci duzo sil do borykania sie z kolejnymi zadaniami, jaki stawia przed toba Zycie!
    Pozdrawiam serdecznie,
    Motylek

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. No w艂a艣nie , strach my艣le膰 ,co tu si臋 jeszcze mo偶e popsu膰 itd...
      Pa !馃槈馃槅

      Usu艅
  2. Hej Jula...oczywi艣cie ,偶e jak b臋dzie tylko taka okazja ,to nie widz臋 przeszk贸d by si臋 zobaczy膰.Zale偶y gdzie kole偶anka mieszka ,bo do mnie z ka偶dej strony Norwegii jest sporo kilometr贸w ,w jedn膮 stron臋 kilka godzin::))Ale krajobrazy s膮 pi臋kne ,szybko zleci..My w lipcu zawsze urlopujemy ,ju偶 mamy nawet na nast臋pny rok zam贸wienie rodzinki z Gdyni.Siostra z c贸rk膮, wnuczkiem i zi臋膰.☺☺W tym roku te偶 b臋d臋 mia艂a mo偶e ca艂y lipiec go艣ci..O ile pogoda dopasuje to b臋dzie fajnie.Fajne z Was dziewczyny☺ nawet podobne jeste艣cie☺☺Mi艂ego wypadu z kole偶ankami.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Bo to jest zdjecie tylko kolezanki. Tak , ona tez mowila, ze od nich jest daleko do Szwecji. No coz , pozyjemy zobaczymy. Te moje plany dotyczyly dopiero 2020r . Chyba , 偶e znajdzie si臋 i 3 opcja dzi臋ki wizycie innej kole偶anki z Kanady. 馃槈馃槅
      Moja podobizne dodam potem. ☺馃槀

      Usu艅
    2. Jula ,patrzy艂am na map臋 ,bardzo daleko do mnie .☺W jeden dzie艅 nie wydo艂asz☺☺☺W pi臋knych stronach kole偶anka mieszka☺

      Usu艅
    3. No tak zaraz wytycze tras臋 z Stavanger do Svaneholm. 馃槈馃槅

      Usu艅
  3. Julka ty do mnie przyjed藕 , t臋skni臋 za domowymi ciastami i nie gadaj mi 偶e pieczenie jest proste . Serdeczno艣ci z Podlasia - Do艣ka

    OdpowiedzUsu艅
  4. Eeeee.. no Doska, co ty bior臋 przepis naj艂atwiejszy najmniej pracowity ;) , nawet kombinuje jeden z kilku, 偶eby si臋 nie narobi膰 i wychodzi , jak ta lala. :-D :P

    OdpowiedzUsu艅
  5. Chcialabym siegnac reka po te ciastka Julko, nie wiesz, jak to zrobic? :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Google przepis , odpowiednie sk艂adniki , kt贸re w ka偶dym domu s膮, u偶ycie piekarnika na 1/2 godz . i ju偶 masz masz na w艂asno艣膰 i z zapachem. Miam , miam. ;)

      Usu艅

Prze艣lij komentarz