Kolejne zmiany . Kuchnia i nowy dentysta. 馃槈 cdn.

Dzisiaj pierwszy dzie艅 lata w naszej szeroko艣ci geograficznej. .
I pomimo , 偶e wszystko jest do g贸ry nogami z powodu pandemi,  jako艣 si臋 偶yje.
Ba ,  nawet celebruje to 偶ycie.
W moim mieszkaniu ca艂y czas drobne zmiany...

Moja stara, nowa kuchnia.


No i w ko艅cu po przerwie posz艂am do dentysty. Poprzedni twierdzi艂 , 偶e z膮b nale偶y wyrwa膰 po prawie roku chodzenia i ratowania.
Zmieni艂am dentyste , posz艂am do specjalisty chirurga i ten mi uratuje z臋ba.
Faktycznie dysponuje innymi mo偶liwo艣ciami technicznymi i chyba szersza wiedz膮.
Bardzo si臋 z tego ciesz臋.  Raz , 偶e proteza jeszcze odwleczona czasie. 馃榿
Dwa , 偶e jednak zaoszcz臋dzone pieni膮dze,  bo szykowalam si臋 na implant. 馃槈

W za艂膮czeniu zdj臋cia moich metamorfoz w mieszkaniu , konkretnie w kuchni.
Metamorfozy nadal  trwaj膮 , cho膰 chwilowo kr贸tka przerwa.
Od艣wie偶anie mieszkanka , to obowiazkowo malowanie. Wtedy jest widocznie czysto. 馃槉

Kuchnia przed.


W kuchni mebelki okleilam i zainstalowalam okap . Umalowalam 艣ciany i zrobi艂am p贸艂eczki, kt贸re s膮 i potrzebne i dodaj膮 fantazji. 馃槈
Po zmianie to tak wygl膮da.


kuchnia po.


Nie wiem ,czy to na zdj臋ciu wida膰 , bo szafki by艂y r贸偶nej ma艣ci , teraz s膮 jednakowe.
Bardzo lubi臋 by膰 w mojej kuchni. My艣l臋 , 偶e ma sw贸j klimat , chyba tego nie czu膰 na zdj臋ciach a szkoda. 馃槀馃槈馃檵馃尀

Komentarze

  1. Witam.
    Mam te偶 wpraw臋 w oklejaniu mebli kuchennych. Kiedy艣 tak robi艂em, gdy 偶ona mi w brzuchu dziur臋 wierci艂a.W ko艅cu kupi艂em nowe meble i mam spok贸j.
    Swoj膮 drog膮 艂adnie si臋 te mebelki prezentuj膮.
    Pozdrawiam i zapraszam.
    Micha艂

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Mi艂o mi to s艂ysze膰, no a najwa偶niejsze , 偶e gospodarz kuchni si臋 cieszy i dobrze czuj臋. Go艣cie co wpadaj膮 na kaw臋 lub herbatk臋 te偶. Przy najmniej tak m贸wi膮 i najlepiej po domowemu w kuchni sobie plotkowac, jak to drzewiej bywa艂o. 馃槈馃槀馃構

      Usu艅
  2. Ja te偶 zabra艂am si臋 za lifting kuchni. Komunia za nami, to teraz kuchnia. Ale 偶e roboty huk, to tak po troszeczku. Na razie odmalowany sufit, wymieniona lampa, i odmalowane dwie 艣ciany. Relacja na blogu b臋dzie.
    A ile przy okazji takiego remontu 艣mieci si臋 wymiecie z k膮t贸w!
    Pozdrawiam,
    Motylek

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Oj tak , chodzi mi o t臋 艣mieci . Ja tak po kolei ca艂emu mieszkaniu tour lifting, a 偶e ma艂e , to siedz臋 w pernamentnym ba艂aganie. Jeszcze odmalowalam korytarzyk i w mamy pokroju dwie 艣ciany. W moim pokoiku zmieni艂am stare dywany. To samo zrobi艂am na korytarzyku.
      Poza tym wymienilam tam lamp臋. Ju偶 jest lepiej a to dopiero po艂owa " drogi " przede mna. Plany mam ambitne , gorzej z ich zrealizowanie. 馃槈馃榿馃憤馃檵

      Usu艅

Prze艣lij komentarz