Wiosna, wiosna, czy to Ty ?..

 Sparafrazuje, chyba piosenke M.Grechuty. 

Te grechutki mnie draznily a teraz wspominam z ogromna przyjemnoscia. Wiosna astronomiczna zaczyna sie u nas 20 marca i trwa az do 21 czerwca. 

A u mnie domowy balagan plynnie przeszedl z zimowego w wiosenny.

I tak w kuchni zmienilam staruszke lodowke na nowa. Tez nieduza, bo na jedna osobe wystarczy. 

No i stara kuchenke gazowa na ' trio'. To jest trzy w jednym. Bo plyta gazowa ,  piecyk elektyczny i zmywarka . Wszystko w jednym sprzecie. 

Na razie jestem zadowolona. Pewne problemy hydrauliczne ale powoli sa rozwiazywane.

No i z kabina prysznicowa wczoraj wieczorem rozwiazalam problem. Drzwi sie nie domykaly. 

W hipermarkecie wyjasnili mi problem. Na gorze rolki sie reguluje. 

Byly poza tym zbyt scisle zamocowane. I jak to zwylke bywa , troche z pomoca tej informacji, troche nieprzejrzystej instrukcji a najbardziej tradycyjna metoda prob i bledow problem rozwiazalam. 

Bardzo sie nameczylam ale drzwi sa juz na tip- top. Przylegaja wzdluz calej dlugosci , tak jak powinno byc i to mnie cieszy.

Ponizej ich zdjecie. ;)


A to zdjecie starego i nowego sprzetu w kuchni. Jeszcze nad detalami musze popracowac , estetyk膮 i drobny problem hydrauliczny rozwiazac. 

Stare.

Nowe . ( 艣wie偶utkie ).

Jestem ci膮gle w trakcie zmian , tych wiekszych i tych drobnych. Po prostu mieszkanko po latach wymaga remontu a ja je stopniowo odswiezam , by mi si臋 lepiej mieszka艂o.  Zw艂aszcza teraz w czasach pandemi,  kiedy wi臋cej czasu si臋 w nim sp臋dza.  
Do kolejnych zmian,  co oczywi艣cie poka偶e. 

Ps.

Male a jak cieszy. Nowy wieszak na narzedzia kuchenne. I przy okazji zaslania sciane. 

馃槈






Komentarze