Zimny maj .

 W tym roku zimno . Mysle, ze w ogole z pogoda cos sie porobilo. I to nie tylko moje odczucia. 

Pamietam , ze za mojego dziecinstwa od dawna chodzilam z golymi nogami w podkolanowkach.

No i zawsze pochody pierwszomajowe , to upaly , potem studniowki itd..

W tym roku , to nawet nie wiem , czy kasztanowce juz zakwitly, popularnie nazywane kasztanami..


W kazdym razie ja swoj balkonik zdazylam posprzatac i od wczesnej wiosny z  zamknietych z powodu pandemi kawiarni , godnie mi je zastepuje. 

Kupilam skrzynie, gdzie schowalam rozne potrzebne rzeczy i  skladany , zawieszany na balustradzie stoliczek i oto voil脿. 




Ps;

Z rana kubek termiczny herbaty lub kawy , to jest to.  :P

No i w koncu jestem wolna , bo zaszczepilam sie 2x. Mam nadzieje ,ze wiekszosc rozumie powage szczepien. .. 

Swiat juz rozne plagi przeszedl , ktore zdziesiatkowaly ludzkosc. . Pora wyciagnac  tego wnioski, albo posluchac madrzejszych , ktorzy maja wiedze a nie znajomosc mitow.

Buziaki dla Was i zdrowka. ;)




Komentarze

  1. Witam.
    U mnie za oknem kasztanowce pi臋knie kwitn膮. a i chrabaszczy coraz mniej.
    A maju bywa r贸偶nie pogod膮. Zimna Zo艣ka, trzech ogrodnik贸w i zmiana klimatu.
    Cho膰 powolna, ale sie zmienia.
    Pozdrawiam i zapraszam.
    Micha艂

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzieki , ze zajrzales. Tak kasztany pieknie kwitna. Wiem , ze nauczyciele sie dwoja i troja , bo sprawdzanie matur. O za pare dni wajacje. Ciekawa jestem , jak to bedzie w tym roku. Ja planuje wypad , nawet kilkudniowy. ;D

      Usu艅

Prze艣lij komentarz