Ko艅c贸wka i pocz膮tek kolejnego roku.

 

Zdj臋cie rynku na star贸wce w Warszawie zimowe z muzeum Warszawy. Styczniowe sprzed kilku lat.馃槝 Z latarni. Czyli klatki schodowej o艣wietlanej oknami z dachu  . To te ma艂e domki na dachach !..

Ko艅c贸wka i pocz膮tek roku by艂y dla mnie paskudne , z powodu mocnego przezi臋bienia , no c贸偶 niestety z臋b贸w.

Niefortunnie sie sta艂o , 偶e sama sobie wybi艂am z臋ba.  I to w czasie 艣wi膮t , lekarz do kt贸rego chodz臋 by艂 na urlopie ..Inny przyj膮艂by mnie dopiero w styczniu .

Mo偶e wtedy da艂oby si臋 jeszcze uratowa膰 ale po 20 dni贸wek zw艂oce wda艂 si臋 stan zapalny i trzeba by艂o rwa膰.

To g贸rna czw贸rka , troch臋 widoczna a ponadto nieestetycznie wygl膮da nie mog臋 ta strona je艣膰 i istnieje obawa ,ze pozosta艂e zeby si臋 przekrzywia. 

Mam wizyt臋 , konsultacj臋 w sprawie  implantu z臋ba w po艂owie stycznia.. 

Troch臋 mnie to szarpnie z kieszeni ale c贸偶 o zdrowie  nale偶y dba膰. 馃槈

W ten poniedzia艂ek , pierwsze spotkanie z kole偶ankami w Nowym Roku !..

Wszystko pozosta艂e uzale偶nione od mojego zdrowia, kt贸re si臋 powoli sypie. 艁atam na razie jak mog臋  . 馃ぃ

Potem , na rekonwalescencji , po wstawieniu z臋ba, podziel臋 si臋 wra偶eniami z moich wycieczek. By艂o ich troch臋 i w Polsce i za granic膮. 

Chmurka w google to wspania艂y wynalazek. 

Klikam tam i ju偶 przenosz臋 si臋 do wspania艂ych prze偶y膰. 

Ps .

Te偶 wykorzystam ten czas i na drobne reperacje w mieszkanku.

Cdn...馃幀馃帴☃️☕馃槝

Komentarze